חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שברולט קרוז | מכירת שברולט קרוז

מאת: danביטוח רכב25/05/20144949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שברולט קרוז שברולט קרוז – לא עוד סתם מכונית שברולט הוקמה בשנת 1911, ולאורך כל שנות הפעילות שלה היא הייתה תמיד עם היד על הדופק כדי שתוכל להמשיך להציע לנהגים מכוניות שעונות על הצרכים שלהם. שברולט ממשיכה לעשות חייל בענף הרכבים ולכן היא עודנה נחשבת ליצרנית רכבים חשובה ובולטת. היום, החברה מצליחה לממש את הצרכים של הנהגים והנוסעים בעזרת שברולט קרוז. שברולט קרוז היא לא סתם מכונית; היא מרכב עוצמתי עם עיצוב עוצר נשימה, מנוע חזק וחסכוני ואבזור ברמה גבוהה בתא הנוסעים. מה שמעיד על שברולט כיצרנית רכבים מעודכנת ורלוונטית גם היום הוא בעיקר מערכת שברולט MyLink- מערכת בידור חדשנית הכלולה בשברולט קרוז שמחברת בין הסמארטפון לרכב ומציגה את התכנים של הסמארטפון על מסך מגע 7 אינץ' עם רזולוציה מצוינת! אך הבסיס של שברולט קרוז ממשיך להעניק לנהג ולנוסעים את הדבר הכי חשוב על הכביש, שהוא כמובן בטיחות. הקרוז קיבלה 5 כוכבי בטיחות בדירוג Euro NCAP, יש לה מבנה מתכת עוצמתי, בקרת יציבות אלקטרונית, מתלי מקפירסון, 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX ועוד מגוון מנגנוני בטיחות לנסיעה שקטה ובטוחה. שברולט קרוז מגיעה בגרסאות סדאן, האצ'בק ולאחרונה גם הגיעה גרסת סטיישן וואגן למשפחות או יחידים שמנהלים אורח חיים פעלתני. ניתן להשיג את שברולט קרוז במגוון צבעים.
שברולט קרוז היא המכונית המשפחתית של שברולט מאז ג'נרל מוטורס רכש את דייהו למותג עולמי . זהו אכן רכב עולמי , המוצע בכל רחבי העולם - ובכלל זה בצפון אמריקה. אז כנראה ממדים נדיבים יחסיתונראה נהדר עם מתחרה . שברולט קרוז בולטת מצטרפים מקורי מראה נאה , שהוא מרווח וציוד מלא. בסופו של 2010 זכה בשליטת שיוט שיוט כסטנדרט כבר בגרסת הבסיס של גרסת -1.6 ליטר אגף הכוח עודכנה. כוח עלה מ -112ל-124 קילוואט קילוואט והמכונית קיבלה תיבת הילוכים חדשים (הפעם עם שישה יחסי העברה). למרות שנתונים אלה אינם מספקיםיתרוןבביצועים קרוז, שברולט טיפלבאחת המכונית החולשה הבולטת ביותר. -1.4 מנוע טורבו הגיעב2011, מציע ביצועים משופרים בהשוואהלזוג המנועים האטמוספריים סעיף ,-1.6ל-1.8 ו-L , לא מרגישים במיוחד אנרגטיים. בתחילת 2013 קרוז קיבלמתיחת פנים שכללותיבת הילוכים עדכון קלה כדי לשפר את צריכת הדלק. בנוסף החל לשווק גרסאות Hhatz'bk 1.6 מנועוסטיישן עםמנוע 1.8 .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.10net.co.il  סרטים לצפייה ישירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dan

מאת: danפנסיה02/06/144410 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: danטכנולוגיות חדשות03/10/105852 צפיות
יותר מפעם אחת במהלך גלישה באינטרנט קיבלנו הצעות להיכנס לאתרי צפייה ישירה. סרטים לצפייה ישירה מציע לגולשים לצפות בטכנולוגיה חדשנית דרך המחשב מבלי להמתין יותר מידי זמן פשוט לחצו ותיצפו היום בעולם המודרני סרטים לצפייה ישירה מציע גרפיקה באיכות גבוהה שנותנת חווית צפייה בלתי רגילה.

מאת: danקולנוע06/09/107103 צפיות
ני מבין ש״זוהי סדום״ כבר חצה את גבול ה־400 אלף צופים. אבל מה לעשות, שמבחינתי קול המון הוא (עדיין) לקול שדי. מה עוד שאני גם לא מחפש להיות צודק. אני כבר מספיק מבוגר כדי להפנים שצדק ואמת הם מושגים פרוזאיים. פגשתי הרבה אנשים שראו את ״סדום״. הסרט כנראה באמת שלאגר. שאלתי אותם אם הס צחקו, רובם השיבו, חד משמעית, ״פה ושם״. ואיך הסרט?

מאת: danקולנוע22/07/104227 צפיות
שאנו הולכים לקולנוע לצפות בסרטים אנחנו לא באמת הולכים בגלל שמשעמם לנו ואנו רוצים לצפות בסרט, אלה בגלל החברה!

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171751 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164140 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163384 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163108 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163087 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143631 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147876 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica