העולם בו אנו חיים הוא עולם שמתבסס ברובו על אינטרנט, וכל מידע, מוצר או שירות אנו מחפשים כמעט רק שם. בעולם הפרסום הבינו זאת ומשאבים רבים בכל הקשור לשיווק מכוונים לרשת האינטרנט ולפרסום בה, אך עדיין ישנן שיטות פרסום מהעולם הישן שקיימות, שיטות שלא משנה כמה העולם יתקדם הן עדיין תהינה רלוונטיות כי בסופו של דבר מה שימשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי הוא מה שימשיך להחזיק מעמד ולהתקיים בעולם זה, ואחת משיטות הפרסום שעדיין קיימת וככל הנראה תהיה קיימת עוד שנים רבות היא פרסום בעזרת שלטים.
למה עדיין צריך את זה?
פרסום על ידי שלטים הוא פרסום שתמיד יהיה רלוונטי כפי שציינו, פרסום שתמיד ימשיך לתפוס את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאליים בעיקר כשמדובר על עסק פיזי כמו חנות וכדומה, ששום דבר מלבד שלטים לא יעשה את העבודה טוב יותר ויגרום לאנשים להתעניין ואף להיכנס לבית העסק. ישנם סוגים רבים של שלטים מהם גדולים או קטנים אך בשורה התחתונה – מה שימשוך תשומת לב רבה יותר הוא מה שיהיה אפקטיבי יותר ויראה תוצאות.
שלטים מוארים
ישנם השלטים המוכרים שמוצבים בעסקים, בכניסות לבתים פרטיים, במרכזים מסחריים ובכל מקום שרוצים להודיע על קיומו של משהו או מישהו, וישנם שלטים שהינם שלטים מוארים. ייצור שלטים מוארים לא מתמקד רק בצבעי השלט ובכיתוב שלו אלא גם באיך השלט יואר בלילה ובאילו צבעים נוכל להאיר אותו כך שיתפוס כמה שיותר תשומת לב וייצור כמה שיותר עניין. ישנם שלטים מוארים "אקטיביים" כך שישנם אורות מתחלפים, כיתוב מתחלף וכדומה וישנם שלטים כאלו רק עם תאורה ללילה – הכול כמובן בהתאם לעסק או המקום אליו הוא מיועד ולתקציב של מזמין השלט.