הגדירו את קהל היעד
תקשורת אפקטיבית היא לדעת מי קהל היעד שלכם, בבניית פוסטרים יש התחשבות גדולה במי קהל היעד שלכם, ב 3 שניות הראשונות קהל היעד יחליט אם הוא קורא את הפוסטר שלכם או לא, אם הם נשארים יקח להם כ 30 שניות להחליט אם הם יקראו את כל הפוסטר או שנושא הפוסטר לא מעניין אותם.
זקקו את המסר
חשבו על העובדה שלקוראי הפוסטר ישנו רק זמן מוגבל לקריאת פוסטרים , אם היה דבר אחד להגיד, מה הייתם אומרים על הפוסטר שלכם? בחרו הצהרה, תמונה או גראף שימשכו את תשומת לב הקוראים, זוהי הפגיעה של ה 3 שניות שלכם, המיקוד של הפוסטר יגדל עד שהוא יכיל כ 30% מהפוסטר שלכם, זכרו קהל היעד לא יקרא פוסטרים שלכם אם הם לא קריאים במרחק 3 מטרים כמו ממרחק מטר אחד.
חשבו על דרישות המצגת
חשבו על הגודל שניתן לכם בפגישת וועידה, בדקו את חוקי הוועידה על סגנון וגודל גופן ותמונות.
חשבו על שיטת ההדפסה
פוסטר חלק אחד
יתרונות
פוסטרים של חלק אחד גדולים מצופים בלמינציה מושכים את העין ומחזיקים הרבה זמן מעמד בנוסף הם אופנתים, מבחר של חומרי הדפסה זמינים בפוסטר חלק אחד אז אתם יכולים לבחור האם להדפיס את הפוסטר שלכם על נייר, או על פלסטיק, אן על קנבס, בנוסף ישנה אפשרות גם על נייר של תמונה.
חסרונות
הדפסה של פוסטרים גדולים בבית דפוס יכולה להיות יקרה, הדפסה לוקחת שעה אבל אם אתם מגיעים ביום עמוס עבודה זו יכולה לקחת כל היום לפני שהפוסטר מוכן לאיסוף, פוסטרים גדולים מגיעים בגלילים ולכן הם נבדקים בקפידה בשדות התעופה.
בהמשך נסקור פוסטרים בעלי כמה דפים ופוסטרים קטנים.