איך לשווק אפליקציה חדשה?
בעלי עסקים רבים משקיעים לא מעט משאבים בתחום של פיתוח אפליקציות מובייל. ההבנה שעולם המובייל מתרחב, גדל והופך מיום ליום לפלטפורמה שיווקית אדירה יותר ויותר בהחלט הופכת את ההשקעה באפליקציה למשתלמת מאוד. אבל מה קורה אחרי שמסיימים בניית אפליקציות והאפליקציה מוכנה 'לצאת לאוויר העולם'? עכשיו הגיע הזמן לחשוב על שיווק אפליקציות, לחפש דרכים לקדם את האפליקציה ולעודד לקוחות קיימים ופוטנציאליים להוריד אותה.
פרסום בגוגל
אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם ולשווק את האפליקציה שלכם היא בעזרת המודעות של גוגל, ה-Adwords. גוגל מאפשרת להגדיר את הלינק המצורף למודעה כלינק להורדה ישירה של אפליקציה. היתרון הוא שלא צריך להוביל את הגולש לדף נוסף הו הוא מתבקש להוריד את האפליקציה שלכם. בנוסף, דרך המערכת של גוגל תוכלו לעקוב אחר מספר ההורדות ופרמטרים נוספים.
פרסום בפייסבוק
כמו גוגל, גם פייסבוק מציעה למפרסמים דרכה אפשרות לכלול לינק להורדה ישירה של האפליקציה. שיווק אפליקציות בדרך זו מאוד נוח שכן פייסבוק מאפשרת לכם להגדיל את קהל היעד שלכם בצורה מאוד פשוטה ואפקטיבית. כך למשל תוכלו להגדיר שמי שכבר הוריד את האפליקציה לא יקבל יותר את הפרסום.
פרסום האפליקציה ב-SMS
אם אתם נוהגים לפרסם את השירותים/מוצרים שלכם ב-SMS ללקוחות העסק או נרשמים לניוזלטר וכדומה, תוכלו להוסיף להודעה לינק להורדה ישירה של האפליקציה. כך למשל אם יש לכם מועדון לקוחות, תוכלו להזמין אותם להוריד את האפליקציה החדשה.
פרסום האפליקציה בדוא"ל
בדומה לפרסום ב-SMS, תוכלו לפרסם את האפליקציה עם לינק להורדה ישירה דרך המייל. אם יש לכם חלונית 'צור קשר' או 'הירשם' (אן כל חלונית שמאפשרת לכם לקבל את המייל של הגולש) תוכלו לשלוח לו מייל המציג את העסק, מבצעים והנחות וכדומה ולכלול בו הורדה ישירה של האפליקציה החדשה.
הורדה בעזרת QR Code
ה- QR Codeהוא דרך מושלמת לעודד גולשים ולקוחות פוטנציאליים לגשת לאפליקציה שלכם. את הקוד תוכלו לשתול בכל מקום שרק תרצו - כרטיסי ביקור, אתר הבית, פליירים, ניוזלטר ואפילו על אריזות המוצר ועוד. עם סריקה זריזה הלקוח מגיע ישירות לעמוד ההורדה של האפליקציה, פשוט וקל גם עבורכם וגם עבורו.