מערכת ניהול לידים היא מערכת שמציגה למנהלי המכירות בארגון את כל הלידים הפתוחים בה, בכל זמן נתון, ונותנת תמונה ברורה של יחס ההצלחות מול הכישלונות במכירות, ובכך מאפשרת קיום תהליך ראוי של הסקת מסקנות, שיישומן מאפשר השגת שיפור בסגירות העסקאות.
באמצעות מערכת ניהול לידים Leadya, שהינה מערכת חדשנית לניהול של לידים, ניתן להגדיל את אחוז ההמרה של כל ליד, ולהפוך אותו ממצב של פנייה למצב של סגירת עסקה מוצלחת. במאמר זה נדבר על שני יתרונות של מערכת ניהול לידים Leadya – היכולת שלה להתחקות אחרי מילות המפתח שדרכן הגיע הפונה לחברה, ובנוסף העובדה שהיא מערכת ניהול גמישה הניתנת להתאמה עבור כל ארגון.
התחקות אחרי מילות המפתח שדרכן הגיע הפונה לחברה
אחד היתרונות של מערכת ניהול לידים Leadya הוא שבאמצעותה ניתן להתחקות אחרי מילות החיפוש שדרכן הגיעו הפונים לדף צור הקשר באתר אינטרנט של החברה או לדף הנחיתה שלה. היכולת של מערכת ניהול לידים Leadya לחשוף את מילות המפתח שדרכן הגיעו הלקוחות חשובה משתי סיבות:
· באמצעות יכולת חשיפת מילות המפתח של המערכת ניתן להבין במה הפונה מעוניין לפני השיחה הראשונית עמו
· באמצעות יכולת חשיפת מילות המפתח של המערכת ניתן לנתח את נתוני המכירות ובהתאם לכך לקבל החלטות חשובות הנוגעות לשיווק באינטרנט של האתר ותהליך הקידום המתמיד שלו
מערכת ניהול גמישה הניתנת להתאמה לכל חברה
מערכת ניהול לידים Leadya היא מערכת גמישה מאד שמאפשרת ביצוע של כל תהליך מכירה תוך אופטימיזציה של הצלחתו, וניתן להתאימה לכל ארגון. המערכת מאפשרת קליטה, מעקב ותיעדוף של כל הפניות שמתקבלות בחברה, תוך אינטגרציה עם מערכות השיווק האחרות שלה. ניתן גם להתאים לחברה המשתמשת בה להחיל הליך מסודר של מכירה אשר מבוסס על פרוטוקול כללים מובנים, כדי שצוות המכירות יעבוד ויימדד על פי סטנדרטים אחידים, ולא שיהיה מצב בו כל אחד פועל לפי איך שבא לו. סטנדרטים אחדים הם למשל - מהו המידע הטכני והשיווקי אותו יש לספק לכל לקוח, כל כמה זמן צריך לעשות פולו אפ ועוד.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית