כל מי שתר אחר משרדים להשכרה במרכז יחל את הליך החיפוש שברשותו רשימה של פרמטרים שונים בעלי חשיבות לגבי המשרד אותו הוא מחפש – פרמטרים אלו ימקדו את החיפוש ויסייעו למחפש למצוא בסופו של דבר את המשרד אשר יענה על צרכיו בצורה הטובה ביותר.
בין הפרמטרים החשובים בעת חיפוש אחר משרדים להשכרה במרכז -
מיקום המשרד – מרכז הארץ הוא כידוע אזור גדול - אם יש דרישות לגבי עיר מסוימת או אזור מסוים בתוך עיר מסוימת – קיימת חשיבות לקחת את הפרמטר הזה בחשבון, בעיקר אם המשרד אמור לעבוד עם לקוחות או גופים שונים מאותו אזור.
גודל המשרד – האם המשרד אמור לשרת רק בן אדם אחד או מספר אנשים - חשוב לתכנן מבעוד מועד את כל הפרטים הללו בכדי להבין את גדול המשרד המבוקש, את אופן החלוקה לחללים הדרוש וכדומה.
דמי שכירות – לכל מי שמחפש אחר משרד להשכרה יהיה תקציב אותו הוא יהיה מוכן להשקיע בשכירות החודשית – כשלוקחים בחשבון את הקריטריון הזה, קיימת חשיבות לקחת בחשבון גם פרמטרים של הוצאות נוספות – ארנונה, חשמל, דמי ניהול וכן הלאה – לעיתים עלויות אלו מייקרות משמעותית את השכירות.
לצד הפרמטרים המנחים הללו אשר קרוב לוודאי יהוו את נחלתו של כל מי שתר אחר משרד - יהיו עוד מספר דברים חשובים ואינדיבידואליים עבור כל מי שמחפש משרדים להשכרה במרכז. בין היתר – האם המשרד קרוב לתחבורה ציבורית, למסעדות וכן הלאה. האם המשרד ממוקם בבניין משרדים או בבניין מגורים. האם מדובר בסביבה שקטה וכדומה.
ככל שיהיה מיקוד גבוה יותר בדרישות ובצרכים מאותו משרד מבוקש, כך יעלו הסיכויים שבסופו של דבר יימצא משרד אשר ישרת את המחפשים בצורה הטובה ביותר. רק צריך להיעזר בהרבה סבלנות ובהתמדה בהליך החיפוש.