כל צורת העבודה השתנתה בשנים האחרונות מהקצה אל הקצה, בעיקר מאז כניסת האינטרנט לחיינו בצורה כה מאסיבית. אם בעבר כל בעל עסק היה צריך משרד מחוץ לבית שאליו היו מגיעים העובדים שלו ואליו היו מגיעים גם הלקוחות והספקים שלו, הרי שהיום ישנם עסקים, בעיקר אלו הנותנים שירות שיכולים לנהל את הכול דרך האינטרנט. שיחות ועידה מאפשרות לאותם בעלי עסקים לנהל את הכול דרך המחשב, הכול זה אומר עובדים, לקוחות וספקים.
ניהול עובדים.
אם בעבר הדרך היחידה לתקשר עם העובדים ולעקוב אחרי הביצועים שלהם הייתה להיות פיזית לידם, כיום אפשר גם לעשות את זה מהבית. ישנן היום מערכות ניהול שניתן לשתף מספר משתמשים בהן, כך שכל אחד יודע מה הן המשימות שלו והמנהל רואה את כולם כל הזמן. שירות שיחות ועידה שדרג עוד יותר את הניהול והתקשורת והיום בעזרת שיחות ועידה פשוטות ניתן "לכנס" את העובדים ולדבר איתם ואף לראות דרך המחשב דוחות, מסמכים, תמונות וכדומה, כך שכל אחד יכול לעבוד מביתו או מאיפה שהוא נמצא בעולם ועל ידי האינטרנט להיות בעבודה.
עבודה מול לקוחות וספקים
נכון, ישנן עסקאות ופגישות המחייבות פגישה פרונטאלית, אך עדיין גם מול לקוחות וספקים ניתן במקרים רבים לבצע שיחות ועידה. לדוגמא, נניח שמדברים עם לקוח פוטנציאלי מתעניין ורוצים לבצע שיחה משולשת גם עם מנהל המכירות בחברה, על ידי שיחות ועידה ניתן להראות לו את המוצר [בעזרת המצלמה] להראות לו מפרט של המוצר ואף לסגור חוזה דרך המחשב והמיילים. אותו הדבר מול ספקים, ישנו שלב שניתן עדיין לשוחח דרך שיחות ועידה, ורק אם מדובר על מוצר פיזי שצריך להעביר אז ניתן גם להיפגש.