בשנים האחרונות, הרבה בתי עסק מבינים את משמעות שירותי מענה לעסקים, שירות זה מראה על רצינות של חברה שנותנת מענה ללקוחותיה. אם משרד עורכי דין אינו עובד בשעות מסוימות ויש לקוחות המעוניינים במענה מידי, הפתרון הינו שירותי מענה לעסקים. אם בית עסק מסוים אינו עונה הלקוחות יפנו פשוט לבית עסק אחר העוסק בתחום בו הם מעוניינים. זוהי בדיוק הדרך של שמירת לקוחות. עם השוק התחרותי של היום, אף אחד אינו מעוניין לאבד לקוחות, וזו הסיבה כי הרבה בתי עסק מפעילים שירותי מענה לעסקים במיוחד באמצעות חברות למיקור חוץ. מי שמעוניין לחסוך בעלויות של מזכירה שמסתכמות בהרבה יותר כסף מאשר מענה אנושי לעסקים באמצעות חברות למיקור חוץ.
כיצד עובדים שירותי מענה לעסקים?
כבר מזמן חלפו הימים בהם בית עסק היה נותן מענה ללקוחותיו, בתי העסק היום מעוניינים להיות פנויים יותר לעסקים כמו ייעול השיווק, שימור לקוחות או פיתוח של מוצרים חדשים, לכן הם יפנו את זמנם יותר לפיתוח העסק אך בראש ובראשונה, הם יעבירו את שירותי מענה לעסקים לחברה חיצונית אשר תדע כיצד לענות ולטפל בתלונות או שאלות של הלקוחות. אם לקוח של חברה מסוימת, מתקשר אל מספר הטלפון אותו בעל העסק פרסם באמצעות שירות שיחות "עקוב אחרי" השיחה תגיע אל החברה שמספקת עבורם מענה עסקי. לנציגת השירות מוקדי הזמנות של החברה, לשירות מענה עסקי, מופיע הטלפון של החברה על צג המחשב והנציג או הנציגה כבר מעודכנים כיצד לענות ללקוח על פי תסריט שאותה החברה הכינה מראש לנציגי השירות.
העברת דו"ח פירוט השיחות למשרדכם
בכל יום החברה של שירותי המענה העסקי, מעבירה דו"ח של השיחות לחברה וכך החברה, לאחר ששומעת את השיחות המוקלטות ואת המענה או התלונות, מייעלת את השירות. לכל חברה שיש שירות מענה לעסקים, מראה על יוקרה של החברה וכמובן על זה שאכפת לה מכל לקוח ולקוח. היום המענה הטלפוני התפתח, וניתן לקבל שירות זה בכל התחומים כמו שלמשל קביעת תור לרופאים, שירותי גרר, שירות לקוחות למוצרים ועוד. המענה העסקי הוא מקצועי ונציגי השירות יודעים כיצד לענות ללקוחות ולספק את המענה הנכון עבורם.