החלטנו שצריך לעבור משרד. לחפש מקום חדש. אבל איך בכלל מתחילים לחפש משרדים להשכרה? מאיפה מתחילים לחפש? בין אם אנחנו מחפשים משרד בתל אביב או משרדים להשכרה בכל מקום אחר בארץ, לפני שסוגרים מקום, חשוב שנגדיר לעצמנו מה הם בדיוק הצרכים העיסקיים שלנו. השלב הבא יהיה לחפש משרדים להשכרה אשר יענו על אותם צרכים שהגדרנו קודם לכן, בתחילת הדרך.
מילת הקוד: נגישות
אלא אם כן אין לכם שום צורך לפגוש פנים אל פנים את הלקוחות וגם לא את הספקים ובמקרה כזה המשך המאמר לא רלוונטי בעבורכם; הרי שגם אתם נמנים עם שאר בני ישראל ונתקלתם גם אתם באותה בעיה המוכרת לכל מי שחיפש אי פעם משרדים להשכרה בכל עיר גדולה כמו תל אביב:
בדרך כלל כשמחפשים משרדים להשכרה, מחפשים מקום כמה שיותר מרכזי. מרכזי, משמע קרוב למרכז העניינים. משמע, נחשק יותר. הבעיה: כמה שהמקום נחשק יותר, כך הנגישות אליו – קשה יותר. תחשבו על זה רגע. במרכז העיר תל אביב, הוקם מבנה המציע משרדים להשכרה. הכל נגיש, הלב העסקי הפועם של ישראל. אבל בעיות התחבורה והפקקים, שלא לדבר על שעות של חיפוש אחר מקום חנייה...כל אלו עלולים להוציא את החשק מהלקוחות הפוטנציאליים בכלל להתקרב לאיזור. ואז מה? תשארו עם משרד שומם במרכז תל אביב.
ולראייה, שוק הנדל"ן המקומי בתל אביב אכן מראה שרוב התחום של משרדים להשכרה אכן ממוקם בסמוך לתחנות הרכבת והיציאות לכבישי איילון. וזאת מהסיבה הפשוטה שמידת הנגישות לאיזורים אלו היא הגדולה והנוחה ביותר בעבור הלקוחות והספקים שלכם.
משרדים להשכרה ומילה אחת על תחזוקה
אמנם נגישות היא מילת המפתח החשובה ביותר כאשר מחפשים משרד בתל אביב או בכלל משרדים להשכרה. אך חשוב לזכור כי ישנם פרמטרים נוספים אשר משפיעים על בחירת המיקום וכאן הבאנו רק את אחד מהם.