פיתוח אפליקציות למכשירי סלולר על ידי אסטרטגיה מקיפה ועיצוב מעולה יכולים להועיל תמיד. יחד עם זאת המדד לתוצאות העבודה הקשה של צוות המפתחים יבוא לידי ביטוי בניתוח סטטיסטי מקיף ובמילים אחרות אפ אנליטיקס. לצד הריבוי הגובר של התחומים עליהם חולשים הטלפונים החכמים שלנו, יותר ויותר מפתחים ואנשי שיווק שוקדים על דרכי מדידת התנהגותם על ידי אפ אנליטיקס.
כיצד לייעל את אופי השימוש באפליקציות מובייל?
על אף שתעשיית אפליקציות המובייל נמצאת בראשית דרכה, ניתן להבחין במבחר גדול של פלטפורמות ושירותים שתוכננו במיוחד על מנת להעניק למפתחים אינפורמציה רחבה יותר בכל הנוגע לאופי השימוש באותן האפליקציות. להלן מספר טיפים שיסייעו לכם למצות את מלוא הפוטנציאל של האפ אנליטיקס כמו גם יאפשרו להימנע מכמה טעויות נפוצות שיעלו לכם ביוקר. על ידי שימוש בניתוח סטטיסטי מקיף החל בגרסאות האלפא והבטא, ניתן יהיה לפתח אפליקציות הרבה יותר חזקות וידידותיות למשתמש.
תכננו את האפליקציה בצורה נבונה
Test Flight נחשב כיום לכלי מצוין עבור ניהול המידע בשלב הבטא, שמעניק אפשרות למפתחים כיום להפיץ, לנתח, לשפר כמו גם להפיץ מחדש גרסאות בטא. על אף כל מאמציכם לפתח אפליקציה בעלת שימוש אופטימאלי, בכל זאת עליכם לקחת בחשבון את העובדה שהמשתמשים עשויים לעשות בה שימוש שונה מזה שהתכוונתם. על כן פיתוח אפליקציות חייב לא להיעשות עבור עצמכם או קרובי המשפחה שלכם והחברים. לשם כך, אפל מעניקה אישור עבור מאה משתמשים עבור כל אפליקציה בשלב הפיתוח.
ניתוח שוק במטרה להימנע מטעויות העבר
רצוי מאד אם כן לעשות שימוש בחשבונות הנ"ל במטרה לאסוף כמה שיותר אינפורמציה רלבנטית ממשתמשי הפיילוט. heatma.ps יכול לסייע לכם משמעותית במסגרת שלב הפיתוח הזה, ומאפשר לאסוף מידע בזמן אמת בכל הנוגע לשימוש בחלקים שונים של האפליקציה. קיימים כמה ספקי שירות אנליטיקס שמציעים אינפורמציה על שוק האפליקציות. על אף ששירותים אלו יקרים, הם בכל זאת יעילים מאד שכן מאפשרים לכם ללמוד טוב יותר אודות המתחרים דרך מתן מידע מקיף על כמות ההורדות של האפליקציות ומחירן בשוק.