עד כמה אתה באמת מכיר את הלקוח שלך?
מתי הפעם האחרונה שדיברת איתו?
האם כאשר יש לו בעייה עסקית הוא תמיד פונה אליך?
האם הלקוח המרוצה שלך קנה מוצר ממתחרה כי הוא לא ידע שאתה מציע מוצר דומה?
אלה שאלות שכל מנהל לקוחות צריך לשאול את עצמו מדיי יום. אם אתה לא בקשר מתמיד עם הלקוח שלך, אתה פותח את הדלת למתחרה שלך. חשוב למצוא את הדרך להזכיר ללקוחות באופן קבוע את כל השירותים ומוצרים שהחברה שלך מציעה.
תיעזר בקשרים הקיימים שלך כדי להרחיב את ההיכרויות שלך עם אנשים נוספים בארגון.
בימים טרופים כגון זמני ההווה, ניהול הינו חלק בלתי נפרד מתהליך היצור או העשייה הרווחית.
הוכח שעסקים העובדים ללא ניהול נכון יוצרים נזק רווחי לעסק ומשלמים הוצאות יתרות ללא ידיעת מצבם האמיתי בפועל.
מה גם ששיטת המיסוי הינה שוחקת וחייבים לנהל את ההכנסות וההוצאות תוך כדי בקרה על תזרים המזומנים והטיפול בספקים עצמם.
בנוסף עלינו לבדוק את המחירים שספקים מוכרים לנו מוצרים, וכמובן לבדוק היטב כל חשבונית מס למען לא תהא עליית מחירים ללא הודעה מראש.
לפעמים רצוי לקחת גורם זה או אחר העולה המון כסף ליעוץ.
חייבים לנהל בכדי להנות מהכנסות העסק.
הינה לכם פתרון יצירתי במחירים עממיים.
אנו מספקים בחינם תוכנה לניהול לקוחות, אשר בעזרתה תוכלו לנהל את העסק על כל מרכיביו.
שירות ותמיכה לכל אורך הדרך,
התקנה והדרכה כלולים.
והמחיר: חינם !!!
משלמים עבור השירות בלבד סך של 2 ש"ח ליום חד שנתי.
רוצים פירוט מדוייק יותר ???
יורם 0544521365
www.systime.co.il תוכנה לניהול מספרות תוכנה לניהול קוסמטיקאיות