כיום ניתן למצוא כמעט כל שירות ברשת האינטרנט ובעיקר שירותים לעסקים. אם פעם כל עסק היה צריך לדאוג למכירות, לשיווק, לשירות הלקוחות, לקשרי הלקוחות וכדומה, הרי שהיום ניתן להוציא הכול למיקור חוץ על ידי חברות המספקות את השירותים הללו. אחד השירותים [שאינו מיקור חוץ] והולך ותופס תאוצה בקרב בעלי עסקים וחברות הוא שירות שיחות ועידה, שירות זה מאפשר שיחות פנים ארגוניות בין עובדי החברה ומנהליה ובין עובדי החברה וגורמים חיצוניים. שירות שיחות ועידה טומן בחובו מספר יתרונות ונמנה אותם כאן.
נוחות, ויעילות.
שירות שיחות ועידה הוא בעצם מוצר נוחות. כולנו מכירים את זה שאנו צריכים לצאת לפגישה כלשהיא ללא רצון ואנרגיות להתחיל ולהתרוצץ בדרכים ובנוסף לקחת עמנו חומרים שונים, מחשב נייד וכדומה לפגישה, מה שעוד יותר מקשה על ההתניידות, שירות שיחות ועידה מאפשר לשבת בנוחות בכל מקום, במשרד או בבית, וכך לדבר עם הצד השני בטלפון או לעשות את השיחה על גבי האינטרנט עם יכולת לשתף מסכים, להציג מסמכים וקבצים, וכל פעולה אחרת כמעט שהיינו עושים בפגישה פרונטאלית. בנוסף, שירות שיחות ועידה חוסך לנו זמן יקר שפגישות כאלו מצריכות מאתנו ולא פחות מכך גם כספים רבים הכרוכים בהגעה לפגישות, נסיעות הוצאות מזון וכדומה.
כמו פגישה פנים אל מול פנים.
עם התקדמות הטכנולוגיות בעידן בו אנו חיים, גם שירות שיחות ועידה הופך להיות כמעט הדבר האמיתי. כיום ישנן מצלמות אינטרנט איכותיות ומהירות שניתן בעזרתן לראות את הצד השני, כך שמי שישתמש באותו שירות שיחות ועידה ירגיש ממש כאילו הוא נמצא באותו החדר עם שאר המשתתפים בשיחה מה שיהפוך את השיחה לחוויה כמעט כמו בשיחה פרונטאלית