אם אתם אוהבים להשפיע, אם אתם רוצים להטביע חותם אישי- לימודי תקשורת.
למה דווקא לימודי תקשורת? מכיוון שבמאה ה – 21 לתקשורת יש עוד יותר השפעה ממה שהיתה לה בעבר. בואו נבדיל לצורך העניין בין ערוצי התקשורת המסורתית לבין ערוצי התקשורת המודרנית. התקשורת המסורתית כללה בעיקר רדיו טלוויזיה ועיתון, כאשר אלו שימשו בעיקר לצורך העברת מידע לציבור. התקשורת המודרנית, הכוללת ערוצים שונים ואינטנסיביים יותר כגון אינטרנט, פורמים, בלוגים, רשתות חברתיות וכדומה, לא רק שהיא משמשת כערוצים להעברת מידע אלא שהיא פועלת ומתנהלת בצורה הרבה יוצר אינטנסיבית. למעשה, היא משמשת ב"כמה" להרבה יותר מאשר העברת אינפורמציה לציבור הרחב, ולכן, אלו מכן שרוצים להשפיע, לעסוק בתחום משמעותי, לשנות, לעצב דעת קבל, להיות מעורבים באופן בלתי פוסק עם המתרחש סביבם- לימודי עיתונאות או לימודי יחסי ציבור יסיעו לכם לעשות קריירה ממה שאתם ממילא אוהבים לעשות.
בעידן המודרני והתזזיתי של היום, כל גוף, חברה או בעל עסק משקיע לא מעט משאבים למטרות שיווק תדמיתי. אלו מכן שניחנו בכישרון ורבאלי וביכולות דיפלומטיות גבוהות, מוזמנים להעמיק ולפתח את הכישורים הטבעיים שלהם ואת נטיות ליבם ולהתמקצע בתחום יחסי ציבור. למה שלא תהיו אתם אלו שמשפיעים, מייצגים את העסק ודוברים בשמו? לימודי יחסי ציבור מאפשרים לכם לחדד, לייעל ולתעל את מה שאתם ממילא אוהבים ויודעים לעשות, ותהפוך אתכם מחובבנים למקצועיים.
מהם לימודי עיתונאות ולמי הם מיועדים?
לימודי עיתונאות מיודעים לאלו מכם בעלי כושר ביטוי גבוה ורצון להשפיע באמצעות המילה הכתובה. למילה הכתובה יש הרבה מאוד כוח , בין אם היא נכתבת בעיתונות המסורתית ובין אם באתרי אינטרנט. לימודים אלו חושפים אתכם לאתגר תקשורתי בלתי פוסק עם ציבור רחב ומגוון, ומאפשר לכם להשמיע, להישמע ולהיות בדיאלוג מתמיד החברה.
קורסים אלו מיועדים לאלו מכם שתחום התקשורת מסקרן אותם גם ללא קשר להפכו לקריירה, ולאלו מכם, בעיקר בעלי עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים לחדד ולשפר את מיומנות התקשורת שלהם לצורך העלאת שגשוג העסק הפרטי שלהם.
סילבוס הקורסים הללו מקנה לסטודנטים ידע עשיר ורחב מגוון של נושאים: יסודות העיתונות הכתובה ברשת האינטרנט, יסודות העיתונות בטלוויזיה וברדיו, דוברות, יחסי ציבור, פרסום ועוד. הקורס משלב הרצאות פרונטאליות בצד עבודה מעשית הבאה לידי ביטוי בתרגילי הדמיה ומפגשים עם אנשי מקצוע בתחום התקשורת. כל הסטודנטים מתחילים לעבוד על פרויקט הגמר שלהם כבר מתחילת הקורס, כך שבסופו של דבר, מעבר לחשיפה לידע התיאורטי הרלוונטי ולאינטראקציה עם אנשי תקשורת מנוסים, הם חשופים גם לעבודה עם כלי תקשורת רלוונטיים כגון מכשירי הקלטה וצילום, ולשימוש בהם הלכה למעשה לרבות קבלת תוצאות בשטח.