בעבר, כשאדם מן המניין היה פותח עסק עצמאי, היה עליו לחשוב על פרוסם בעיתון, תליית מודעות ברחוב ופרסום על שלטי חוצות. לפני עידן האינטרנט, כשעולם הפרסום היה שונה לחלוטין מאיך שהוא נראה היום, הקושי להתפרסם היה גדול בהרבה. כיום, בעולם של מדיות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וכדומה היכולת לפרסם עסק או אדם הן מטאוריות ומהירות מאוד. סרטון וריאלי או פוסט שכתוב בצורה מקורית בפייסבוק יכול להביא לעשרות אלפי צפיות בתוך מספר שעות, ואיתו החשיפה הגדולה לה מחכה בעל העסק.
חשמלאי בבאר שבע, זה העסק שפתחתי במע"מ. לא ידעתי כל כך על עולם הפרסום. עד מהרה התחלתי לקרוא ולהבין כיצד אפשר לפרסם את העסק שלי מבלי להוציא כסף בכלל. קידום אתרים הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לחסוך כסף ולהופיע בחיפוש של גוגל במקומות הראשונים.
תוך שבועות ספורים קיבלתי עשרות טלפונים, האתר שלי הגיע לדף ראשון בגוגל וכמות העבודות גדלה במהירות. אז מה שעשיתי בסדר כרונולוגי היה: הקמתי עסק במע"מ, פתחתי אתר אינטרנט, קידמתי אותו בכל הוריאציות הקיימות, תוך זמן קצר הוא קיבל תאוצה וקיבלתי הרבה פניות.
כיום יש צורך להבין שהשיווק של פעם כמעט לא קיים. בשביל להתקיים על כל עצמאי לקחת יוזמה ולהתקדם טכנולוגית. אם אנשים מחפשים את המושג "חשמלאי בבאר שבע" הם ימצאו אותי בין המקומות הראשונים רק כי התמדתי וחיכיתי בסבלנות עד שהפרסום יתפוס ואוכל לבוא על שכרי.