המזכירה הבכירה ומנהלת הלשכה היא מרכיב מהותי ומרכזי בהצלחה של ארגונים ושל מנהלים. אלו נשות מקצוע ממדרגה ראשונה אשר שולטות במשרד ובעבודה, מנהלות זמנים ותהליכים ותורמות תרומה משמעותית לפרויקטים ולארגונים רבים. קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה מהווה את כרטיס הכניסה שלך לתחום מרתק ודינמי באמת, לתחום שבהחלט יש בו ביקוש לנשות מקצוע מעולות ואשר נמצא בהתפתחות מתמדת. הקורס מיועד בעיקר לנשות מקצוע עם הכשרה או ניסיון קודמים בתחום והוא מאפשר התמקצעות וקבלת הסמכה ברמה הגבוהה ביותר.
קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה יכול גם להיות נקודת מוצא להתפתחות מקצועית רב גונית במיוחד, כאשר ניתן למשל ללמוד גם במסגרות כגון קורס יבוא יצוא או קורסים חשבונאיים ולפתח כישורים ויכולות נוספים.
מה לומדים ומה התהליך?
בדומה לאופן שבו קורס יבוא יצוא מתמקד בהיבטים התפעוליים, החוקיים והמקצועיים של תחום לוגיסטי מורכב וחשוב זה, כך גם הכשרה של מזכירות בכירות ומנהלות לשכה נכנסת לעובי הקורה לתחום ניהול המשרד, המזכירות והיבטים של ניהול לשכה. הקורס מקנה כלים ומיומנויות, לצד טכניקות עבודה ולימוד היבטים טכניים לשיפור התפקוד והמקצועיות של מזכירות בכירות ומנהלות לשכה. קורס שכזה כולל התעמקות מקצועית בתחומים כגון שירות, שימוש בתוכנות מחשב, ניהול עצמי וניהול זמן, תקשורת בינאישית ותקשורת בתוך ארגונים, מצבי לחץ, שיווק ויחסי ציבור, דיני עבודה, מש"א, קבלת החלטות, עבודה בצוותים, ניהול עסקי, גביית תשלומים, לעיתים היבטים של קורס יבוא יצוא ועוד מגוון רחב של נושאים.
כך שניתן לראות שבהקשר של קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה מדובר על קורס מעמיק ומאוד רב גוני, הכשרה המספקת כלים מעשיים הרבה מעבר לניהול יומן או מענה לטלפונים אלא ממש שליטה במשרד וניהול ברמה ההכרחית להצלחת ארגונים.