לידים הינם פניות של לקוחות מתעניינים לחברה, והם מגיעים אליה דרך אמצעי פרסום שונים כמו - קמפיין פרסומי, מודעה, אתר אינטרנט ועוד. ליד כולל את פרטיו האישיים של הפונה המתעניין כגון הטלפון שלו, האימייל שלו וכמובן שמו.
מערכת ניהול לידים מאפשרת ניהול מסודר של פניות מלקוחות
מערכת ניהול לידים כפי שמעיד שמה תפקידה לנהל את כל הפניות הללו, ולעזור לבית העסק לנהל אותן בצורה מסודרת. בעלי עסקים, חברות, נותני שירותים, חנויות, כל אלה יכולים ליהנות מהיתרונות של מערכת ניהול לידים. על מנת להוציא את המקסימום מכל עסקה, הטיפול בה צריך להיעשות באופן מסודר. צריך שהקשר אם הלקוח יהיה גם אחרי הפנייה הראשונית שלו, ויכלול את כל השלבים כגון הצעת מחיר, משא ומתן, מידע מקצועי ועוד. מערכת ניהול לידים עוזרת לבעלי העסקים לנהל את הקשר הזה, לשמור את פרטיו, להפיק ממנו דוחות ולהגיע למסקנות.
בית העסק יכול ללמוד ולהתייעל
מערכת ניהול לידים מסייעת בכך שכל פנייה תקבל מענה מהיר, ותנותב אל המחלקה המתאימה. מערכת ניהול לידים גם עוזרת לבית העסק ללמוד מן המידע שהיא נותנת. המידע הזה עוזר לאתר הצלחות וכישלונות, ולהבין מדוע עסקאות נסגרות או לא, וכך להתייעל כראוי.
נגישות למידע
בנוסף, מערכת ניהול לידים נותנת לנו נגישות למידע. במקום שאיש המכירות יצטרך לנסות להיזכר מה הוא אמר לפונה, ,הכל מתועד ושמור במערכת. אף פנייה לא הולכת לאיבוד וכל אחת מהן זוכה להתייחסות.
כל לקוח – פוטנציאל לעסקה
כיום יש תחרות גדולה בשוק בכל הענפים, וכל אדם שמתעניין בשירות או במוצרים של החברה שלכם הוא פוטנציאל לסגירת עסקה שאולי תניב רווחים רבים לחברה. כשכל המתחרים מעניקים שירות טוב ומהיר, לא תרצו להישאר מאחור ולאבד את הלקוח לחברה אחרת שתזכה בו. כמו כן, האדם שהביע התעניינות בכם, לא יחכה לכם הרבה זמן, ואם לא יקבל מענה מהיר ויעיל מכם, יסגור עסקה עם המתחרה שלכם.
מערכת ניהול לידים – השקעה משתלמת
לסיכום, מערכת ניהול לידים היא השקעה נבונה ביותר, וביחס ליתרונות שהיא נותנת לכם ולכסף הרב שיכול לזרום אל החברה בזכותה, ההשקעה היא בהחלט משתלמת.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית