כמו בכל פעילות השיווק והפרסום שלנו כבעלי עסק, אנחנו מנסים ליצור את האלמנטים השיווקים האטרקטיביים ביותר באופן שיאפשר לנו למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. כאשר אנחנו עושים את זה ביום יום, זה נקרא פעילות שיווק ופרסום שיכולה לכלול הפצת פליירים, מפגשים וסדנאות, פרסומות ברדיו, בעיתון, באינטרנט או בטלוויזיה, ועוד מגוון רחב של ערוצי פרסום ושיווק. יחד עם זאת, אנחנו רוצים לתפוס גם, ואולי בעיקר, את עוברי האורח העוברים בקרבת העסק שלנו, וייתכן מאוד שחלקם צריכים או רוצים משהו שאנחנו מציעים. את זה אנחנו עושים באמצעות שילוט מתאים בחוץ, ובנוסף שילוט פנים בפנים העסק. אחד מהסוגים הפופולאריים ביותר של שלטים הוא הסוג של שלטים מפח. שלטים אלה הם למעשה לוחות פח גדולים המגיעים במידות שונות על פי הזמנת בית העסק, ועל גביהם ניתן להדביק מדבקה גדולה המכילה כל סוג של גרפיקה או טקסט, ועל ידי כך הופכת למעשה את לוח הפח לשלט של ממש. שלטים לעסקים יכולים להגיע כמובן במגוון תצורות וחומרים, אם כי שלטים מפח הם בהחלט פורמט פופולארי.
לבחור את השלט המתאים לכם ביותר
פורמט פופולארי נוסף הם שלטים מפרספקס. שלטים מפרספקס הם למעשה לוחות פרספקס גדולים המורכבים על גבי קופסת פח גדולה שבתוכה מותקנים פלורוסנטים או אמצעי תאורה אחרים. על גבי הפרספקס מודבקת מדבקה עם גרפיקה וטקסט. בשעות היום מדובר בשלט רגיל לכל דבר, ובשעות החשיכה השלט מתפקד כמו שלטים מוארים אחרים. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על שלטים מוארים, אנחנו לא מדברים רק על פורמט זה אלא גם על שילוט המתבצע באמצעות נורות ניאון צבעוניות ומעוצבות על פי בחירת הלקוח. כאשר השלט שלכם עשוי מפח, אתם לא יכולים להוסיף לו תאורה אחורית ולקבל את אותו האפקט של הפרספקס. במקרה כזה, מה שאתם יכולים לעשות הוא להתקין זרקור גדול מעל או מתחת לשלט כך שיאיר את השלט בצורה פשוטה. בשלט שעשוי פח גם אין שום אפשרות לבצע אפקטים שונים שאפשר לעשות בפורמטים אחרים. את כל המידע על הנושא, תוכלו למצוא בחיפוש פשוט באינטרנט, ולקבל החלטה בצורה חכמה.