שיחות טלפון, הן מרכיב משמעותי כמעט בכל בית עסק שקיים. במקומות עבודה רבים, הן אף מהוות את עיקר העבודה. עם השנים, נוכחו לגלות את החשיבות הגדולה שטמונה בקשר בין הלקוח לבית העסק. כל אחד מאיתנו מתקשר מפעם לפעם לבית עסק מסוים לשם התייעצות, קבלת מידע וכד', ומכיר את התחושה שבקבלת שירות אדיב וסבלני. בשירות שכזה, גם אם לא נקבל מענה מלא במהלך שיחת הטלפון, היחס של העובד מהצד השני יתרום לכך שנסיים את השיחה בצורה טובה ונעימה. ומאידך, כולנו מכירים את התחושה שבקבלת שירות מעובד עצבני וחסר סבלנות...
מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הינן מערכות שמע שמתחברות ישירות למכשיר הטלפון או למחשב, וחוסכות את הצורך בהחזקת שפורפרת הטלפון כפי שנהוג היה בעבר. השימוש במערכות אלו, הינו פשוט לתפעול ותורם לסביבת עבודה יעילה, נעימה ונוחה בהרבה, ובקשר ישיר מכך, תורם להרגשה ולמצב הרוח הטוב של העובד. במהלך השיחה, לעובד אף אפשרות להקליד או להוציא נתונים מהמחשב ובכך גם לייעל את השירות שנותן ללקוח.
יתרון נוסף וחשוב לא פחות הטמון בניהול שיחות טלפון על ידי מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הוא בכך ששימוש בהם מקטין באופן משמעותי כאבי ראש, צוואר ועמוד שדרה הנגרמים על ידי שימוש בשפורפרות הטלפון, מה שהוכח עם השנים במחקרים רפואיים. כפי שכבר הזכרנו, במקומות עבודה רבים שיחות הטלפון מהוות חלק משמעותי מהעבודה, ויכול להגיע למספר רב של שעות בכל יום. עובדים שהשתמשו בשפורפרת ותוך כדי כך כתבו או הקלידו והוציאו נתונים מהמחשב, נאלצו להניח את השפורפרת על הכתף ולתמוך בה עם הצוואר על מנת שלא תיפול. פוזיציה שכזאת, גרמה לשלל הכאבים שהזכרנו. הוכח שעבודה עם מערכות ראש, כדוגמת מערכות ראש חוטיות ואלחוטיות מאושרותMicrosoft Lync, הפחיתה בכ – 40% את הכאבים לעומת אלו שעדיין משתמשים בשפורפרות.