לפני שניגשים להשכיר רכב ישנם כמה דברים שכדאי להיות מודעים אליהם. רבים הם המקרים בהם מתקשרים לקוחות פוטנציאליים לחברת השכרת רכבים כלשהי, מקבלים את הפרטים הרלוונטיים מהנציג הטלפוני העומד לרשותם, וכאשר הם מגיעים לבצע את העסקה הם מגלים לתומם שתנאי העסקה השתנו באופן מפתיע. לא תמיד הנציג הטלפוני מספק את כל הפרטים הדרושים, ומסביר את התנאים לעומקם, כדי שהלקוחות ידעו בדיוק במה כרוכה השכרת הרכב. לכן, ישנן מספר שאלות שמומלץ להכין מראש בכדי לא לבזבז זמן ומאמץ. במאמר זה נדון בפרטים החשובים ביותר בהשכרת רכב שיש לשים לב אליהם בטרם ביצוע העסקה.
השכרת רכב- כמה נקודות חשובות
השאלה הראשונה שרוב הלקוחות מציגים לנציג הטלפוני היא: "מה המחיר?" זוהי שאלה חשובה ועניינית, אך לא תמיד היא נשאלת כראוי. הכוונה היא שבנוסף למחיר השכרת הרכב ישנן הוצאות נוספות כמו ביטוחים למיניהם. בניגוד לרכב פרטי המצריך ביטוח חובה בלבד, רכב מושכר מצריך ביטוח מקיף המכסה את חברת הביטוח מפני נזק שנגרם לרכב או גניבה. מומלץ לברר מראש, אם כך, אם המחיר שנאמר לכם כולל את כל ההוצאות הנלוות הנ"ל.
פרט נוסף שחשוב מאוד לברר לפני השכרת הרכב הוא, תירוש יוחאי מסביר, האם ישנם שירותי גרירה והצלה הכלולים במחיר השכרת הרכב. גם אם אתם נהגים מצוינים ושכרתם רכב חדש ותקין, לא כדאי לצאת לדרך בלי לבדוק שאתם מכוסים.
הנקודה האחרונה מובילה לפרט החשוב הבא שיש לבדוק- תקינות הרכב. תירוש יוחאי מסביר כי כאשר משכירים רכב ישנו החשש שהרכב לא היה תקין לגמרי כאשר הושכר, וכך במידה ויתגלו ליקויים שלא אתם גרמתם להם תיאלצו לשלם לחברת ההשכרה. מעבר לכך, תקינות הרכב קריטית לביטחונכם, וסביר להניח שרכב שהרבה נהגים השתמשו בו עשוי לכלול ליקויים מסוימים.
נקודה נוספת בנוגע להשכרת רכב, הכוללת בתוכה חלק מהנקודות האחרות, היא איכות חברת ההשכרה. בדומה לכל תחום אחר מומלץ להשוות מחירים ותנאי השכרה, לקבל המלצות, ולבדוק את טיב השירות של חברת ההשכרה. השכרת רכב היא שירות הניתן ללקוח, ועליו להיות אדיב ומקצועי. פרט זה ניתן לבדיקה כבר מהשיחה הראשונה עם הנציג הטלפוני.
יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.
פרטי קשר - יוחאי תירוש:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555