אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בצורה רצינית, אתם צריכים סרט תדמית. את הסרט עושים באמצעות אנשי מקצוע, מכיוון שהם יודעים בדיוק מה אתם צריכים, איך להעביר את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר ואיך להתאים את סוג הסרט – ואמצעיו האמנותיים – לסוג הקהל שלכם. חברת הפקות מקצועית אמנם תעלה לכם כסף, אבל תכניס לכם לקוחות רבים בארץ ובחו"ל, ותעשה עבודה טובה שתשתלם לכם ללא ספק. יצירה מסוג סרט תדמית היא סרט דוקומנטרי על העבודה, העובדים והאווירה בחברה שלכם, שיר הלל למוצר והשירות שלכם – ובכך היא מייצרת תדמית חיובית, ויראלית, באמצעות האינטרנט, שמטרתה משיכת קהלים נוספים לעסק שלכם.
סרט תדמית לעסק – מה צריך להיות בו?
יצירת סרט תדמית לעסק צריכה להיעשות בצורה רגישה לכמה דברים; ראשית, לעסק עצמו. הסרט צריך לשרת את העסק, להוציא "אותו טוב", להיות מתאים לסוג העסק. סרט תדמית לעסק שעוסק בטקסטיל לצעירים לא יהיה זהה לסרט של מסגר. שנית, ללקוחות. הסרט צריך להתאים את המוסיקה, הצילום, העריכה והקצב שלו לקהל היעד. זקנים צריכים סרט פשוט, ישיר וברור – במיוחד איטי, לעומת צעירים, שמורגלים לקליפים באינטרנט וצריכים משהו מהיר. על החברה העוסקת בכך להציג לכם תיק עבודות איכותי, ובמיוחד להראות למה היא יכולה לתת לכם פתרון קריאטיבי בסגנון ובצביון שאתם צריכים. החברה צריכה להיות בעלת ניסיון בצילום, בימוי, עריכה והפקה – וגם במוסיקה של סרטי תדמית.
בסופו של דבר, הסרט אמור להגיע לרשתות החברתיות – שם הוא אמור להגיע לקהלים רחבים בכל העולם. לשם כך חשוב להקפיד על 2 עקרונות: חשוב שהוא יהיה באנגלית ו/או יהיה לו תרגום כתוביות לאנגלית ושהוא יהיה קצר, 1-3 דקות לכל היותר. ויראלי = מדויק וקצר.