אל על
אל-על הינה חברת התעופה הגדולה ביותר בישראל כיום, ברשותה של החברה עשרות מטוסים ומשרדי מכירות בכל הארץ.
כחלק מחוויית הנוסע אל-על מעניקה לכלל לקוחותיה מגוון שירותים רחב על מנת להקל על תהליכי הרכישה השונים.
מועדון הנוסע המתמיד של אל-על
כחלק מהשירות חברת התעופה אל על מעניקה ללקוחותיה קיים מועדון הנוסע המתמיד אשר מעניק מגוון רחב של הטבות, מבצעים ושדרוגים ברכישות כרטיסי טיסה לחבריו.
כחלק משירות המועדון בכל טיסה דרך אל-על נצברות נקודות, כמות הנקודות היא בהתאם ליעד הנבחר ולסוג המחלקה דהיינו מחלקת תיירים או מחלקת ראשונה.
נוסף על צבירת נקודות דרך רכישת כרטיסי טיסה ניתן לצבור נקודות גם דרך פעולות עם 40 חברות נוספות ובהן חברות האשראי, על מנת לצבור נקודות יש ליידע את החברה בה מתבצעת העסקה על החברות במועדון הנוסע המתמיד ולצבור נקודות שבעתיד יוכלו לשדרג את כרטיס הטיסה אף במידה ונצברו מספר נקודות גדול ניתן לקבל כרטיס טיסה מתנה בתוספת תשלום מינימאלי.
מעבר לזכאותם של חברי מועדון הנוסע המתמיד לקבלת נקודות ושדרוג כרטיסי טיסה, בנמל התעופה בן-גוריון הוצב טרקלין עם פינוקים בהמתנה לטיסה.
שירותי אל-על לקהל הרחב
לא רק חברי מועדון הנוסע המתמיד זכאים למגוון רחב נוח של שירותים מתקדמים לה גם שאר הנוסעים ולכן אל-על מציעה את שירות האקספרס צ'ק אין בנוסף על שירותים נוספים אחרים שפתוחים לקהל הרחב.
שירות האקספרס צ'ק אין נותן הטבות שונות למשתמשים וביניהן ניתן לבצע צ'ק אין מהיר דרך אתר האינטרנט של החברה בין 24 שעות ועד 3 שעות לפי ההמראה.
נוסע שביצע צ'ק אין מהיר במסגרת השירות ניתנים לו 15% הנחה במקרה שבו יש משקל עודף, כמו כן השירות אינו כרוך בתשלום נוסף.
דרך שירות זה ניתן בנוסף לקבוע את המושבים בטיסה בהתאם, באתר האינטרנט מופיעה סקיצה המדמה את מקומות הישיבה במטוס וניתן לבחור כיסא ספציפי בכל מקום במטוס וכן להחליפו בעת הצורך.
שירות זה חוסך מהנוסע את הצורך להמתין ולעבור את הבידוק הביטחוני לפני דלפק הצ'ק אין ולהגיע הישר לעמדת התשאול הייעודית לפני ביקורת הדרכונים.