מצאתם רעיון מבריק לאפליקציה שתשנה את חוויית השימוש בסמארפון? מזל טוב! כל מה שעליכן לעשות עכשיו הוא למצוא גאון עיצוב אפליקציות ואולי אפילו לגייס כמה משקיעים במקרה שפיתוחה יקר. כדי להשיג מעצב ראוי ומשקיעים, צריך לפרסם את הרעיון שלכם וכאן אתם צריכים מומחה נוסף, איש כתיבה שיווקית שיעזור לכם להגיש את ההצעה למשקיעים ולמצוא את המעצב הנכון.
שכנוע משקיעים
השלב הראשון בדרך לגיוס משקיעים מתחיל בכתיבת תוכנית עסקית. היא צריכה להכיל הסברים מפורטים, שלב אחר שלב, על סיכויי ההצלחה. המשקיעים צריכים להיות משוכנעים שהם ירוויחו מכך. לכך אתם צריכים להסביר בפירוט, מה הם היתרונות של האפליקציה, איך תפרסמו אותה, מתי צפויים להגיע הרווחים, כמה יעלה הפיתוח שלה והשיפורים העתידיים, מי קהל היעד ועוד. כתיבה שיווקית אפקטיבית היא חלק חשוב מתהליך השכנוע, אבל עליכם להיות גם מציאותיים ולהסביר על גורמי הסיכון במידה ויש כאלה.
עיצוב אפליקציות עם מקצוען מתאים לנושא
בעולם ניתן למצוא סוגים רבים של אפליקציות. חלקם פשוטים בעוד שסוגים אחרים נחשבים למורכבים. עליכם למצוא את האיש המתאים ביותר לנושא האפליקציה ולמורכבותה. בדקו את ניסיונו בפיתוח אפליקציות דומות. אל תהססו לשאול את לקוחותיו עד כמה הם מרוצים מממנו ובדקו את מידת הצלחתה.
פרסום באמצעות כתיבה שיווקית
בשעה טובה ומוצלחת עברתם את כל השלבים והאפליקציה מוכנה לשימוש. כל מה שנשאר הוא שאנשים יתחילו להוריד אותה מהחנות. זה הזמן לגשת לעבודת השיווק ולשלוח קומוניקטים לכלי התקשורת על אודות האפליקציה ויתרונותיה. חשוב גם לפרסם אותה באתרים הקשורים לנושא ולהשקיע בפרסום בזירה הסלולרית, כי הרי שם נמצא קהל היעד המרכזי שלכם. לעתים חשוב גם לערוך את התכנים הקיימים באתר שלכם. מדיהוליק עריכת תוכן תשמח לערוך את התוכן ולהפוך אותו לתוכן מניע לפעולה.
פיתוח ושיפור אפליקציות
לאחר שהצלחתם למכור את האפליקציה למאות אלפי או אפילו מיליוני אנשים ברחבי העולם, צריך להמשיך להיות עם האצבע על הדופק. הרי אין אפליקציה שאין לה גרסה חדשה. עיצוב אפליקציות לאייפון, תלוי במקרים בצרכים חדשים של הלקוחות כמו גם התאמה לשינויים בתחום. כמעט כל אפליקציה מתעדכנת אחת לכמה שבועות או חודשים. לכן בדקו תמיד איך אתם יכולים לשפרה אל מנת שהלקוחות ימשיכו להשתמש בה וגם כדי למשוך לקוחות חדשים.