מה הם מוצרי קידום מכירות?
בכל עסק או ארגון אשר מכבד את עצמו כיום, ניתן לראות את השימוש הנרחב במוצרים לקידום מכירות.
השימוש במוצרים האלה נועד בעיקר כדי לתת מודעות למותג החברה ולמוצרים אותם החברה מציע לשוק.. כך שבעזרת מוצרי קידום מכירות, או נעשה בהם שימוש נבון, מה שקורה בדרך כלל זה שאנשים מודעים למותר ולא צרכים לעבור איזשהו מסלול פרסומי שעולה לחברה כסף, ובמקום זאת, מגיעים ישירות אל החברה כדי לרכוש את המוצרים או השירותים שלה.
אם אתם שואלים את עצמכם מה הם מוצרי קידום מכירות, או שהמונח הזה לא כל כך ברור לכם.. אז ככה, מוצרי מכירות הם אותם המוצרים שחברות עושות בהם שימוש על מנת להציג את שמה לקהל הציבור הרחב, ותוצאת הלוואי של כך היא קידום של המכירות בחברה בטווח הארוך ואפשר לומר שאפילו בדרך עקיפה.
היתרונות של מוצרי קידום מכירות:
למוצרי קידום מכירות ישנם יתרונות רבים, אך לטעמי היתרון העיקרי מבין כל היתרונות הוא העובדה שבעט שימוש נרחב במוצרי קידום מכירות, אתה יוצר סוג של "שבט" של אנשים שמזהים את שם החברה שלך במבט חטוף, ומעבר לכך.. קהל נרחב של אנשים שיתייגו את המוצר שלך לצורך מסוים באופן לא מודע.
דוגמא לשימוש במוצרי קידום מכירות:
דוגמא טובה לחברה ענק שעשתה שימוש נפלא במוצרי קידום מכירות היא "קוקה-קולה",
שים לב שכיום אם יש לך צורך של צמא, אחד המוצרים הראשונים שיעלו לראשך יהיה בקבוק קולה צונן,
וזאת למרות שמחקרים מוכיחים ששתיית קולה עושה בדיוק את ההיפך מרוויה, אלא מצמיאה עוד יותר.
מחרקים גם מראים שכאשר אנשים נחשפים לשילוב הצבעים של אדום ושחור בשילוב מסוים, זמן מסוים לאחר מכן ישנו סיכוי סביר בהחלט שהם ירצו לרכוש קולה.
איך תשתמש במוצרי קידום מכירות כדי להכניס יותר כסך לעסק שלך?
ניקח את הדוגמא של קולה כדי להראות איך הם יישמו שימוש נכון במוצרי קידום מכירות כדי לגרום לאנשים לחשוב על המוצר שלהם באופן לא מודע.
אם תיזכר לרגע ביום שטוף שמש שבו החלטת לקחת הפסקה ולהירגע על החוף היום..
עכשיו אתה יכול להיזכר בשמשיות המפוזרות על החוף? מה הלוגו שיש על השמשיות?
כן. "קוקה-קולה". וזו היא ללא ספק אחת הדוגמאות היותר מעניינות לשימוש נכון במוצרי קידום מכירות.