בשנים האחרונות העיסוק באוכל הפך כמעט לדת. יותר ויותר תוכניות טלביזיה משלבות בתוכם פינת בישול, יותר ויותר תוכניות אחרות מוקדשות כולן לאפיה ובישול, ואפילו ישנו ערוץ שכל עיסוקו הוא בתחום זה. במקביל, ניתן לראות מסעדות שנפתחות בכל חודש, אם כמסעדת שף ואם כמסעדת פועלים וכדומה, ומגזינים רבים נכתבים אף הם בתחום. בגלל ריבוי העסקים בתחום ישנה תחרות קשה בין המסעדות ושאר מקומות שעיסוקן הוא אוכל וכל בעל עסק כזה חייב להיות יצירתי בשביל להכניס כמה שיותר לקוחות למסעדה שלו. מקרר תצוגה מרהיב יוסיף בהחלט לחוויה ויגרום ללקוחות לרצות ולהישאר במקום.
קונדיטוריות
מקרר תצוגה הינו פריט חובה בקונדיטוריות. מחקרים רבים מדברים על הקשר בין מראה העיניים לבין הפעולות שאנו עושים או מה שעובר לנו בראש ולכן קונדיטוריה שרוצה מצד אחד להביא כמה שיותר לקוחות משלמים ומצד שני גם לגרום להם לקנות כמה שיותר חייבת לשים בחזית או במיקום מרכזי אחר מקרר תצוגה. מקרר זה יהיה עם עוגות מרהיבות אשר גורמות למביטים עליהן לתחושות כאלו שהם לא יוכלו לעמוד בפיתוי ויהיו חייבים לקנות את הסחורה המוצגת. כשממקמים מקרר תצוגה או מקרר ויטרינה מומלץ להתייעץ עם מומחה עיצוב שייתן את הדגשים שלו למיקסום האפקט.
רכישה
כשקונים מקרר תצוגה חשוב שהוא יהיה איכותי ויירכש מחברה או עסק בעל שם בתחום. מעבר לנראות שלו מקרר כזה גם שומר על טריות המזון למספר ימים ולכן חשוב שהוא יהיה איכותי ושמיש. בנוסף, חשוב שמקרר כזה יהיה בעל יכולת התניידות קלה ושיהיה אפשרי להזיז אותו ממקום למקום במהירות האפשרית מכיוון שמידי פעם מחליטים לשנות את מיקומו בכדי להגביר את אפקט החשיפה.