התחרות הגדולה בעולם השיווק, מביאה חברות רבות לפנות לחברות מיתוג ושיווק המתמחות בייצור אמצעי חשיפה כמו מתקני תצוגה וסטנדים עליהם תוצג הסחורה בצורה בולטת כאשר הלקוח לא יוכל להישאר אדיש בשעה שיחלוף על פניהם. סטנדים רבים ניתן למצוא בסופרמרקטים ובחנויות אופנה גדולות וכן בבתי מרקחת וחנויות רבות אחרות. סטנדים לתצוגה יכולים להיות רצפתיים, שולחניים או תלויים וגם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו עץ, פרספקט או אלומיניום.
מתקני תצוגה אמורים למשוך את העין ולהוות גירוי מיידי לקנייה על ידי הלקוח ולשם כך כדאי שישאו את הלוגו המוכר של החברה המציגה וכן אלמנטים בולטים. כדי לבלוט מעל כולם יש להשקיע מחשבה רבה בייצור המתקן ולשם כך חברות מובילות בתחום מעסיקות מעצבי מוצר שתפקידם להיפגש עם הלקוח, לשמוע מהן מטרותיו של המוצר וכיצד נראה המוצר. לאחר פגישה עם הלקוח ניגש המעצב לתכנן את מבנה הסטנד ולהפוך אותו לאמצעי שיווק ומכירה יעיל .
מכירות שעובדות בשטח
מתקני תצוגה חייבים להיות גדולים יותר, מרשימים יותר וחזקים יותר וכך גדל הסיכוי שקהל היעד המטייל ברחבי הסופר, חנות גדולה או מרכז מכירות גדול, יתעכב ויעמוד ליד מתקן תצוגה כלשהוא ולא יחלוף על פניו. לשם כך הוא חייב להיות מושך ומובדל ממתקני תצוגה אחרים ולנשוא גימיק צבעוני כלשהוא או חיתוך מיוחד. בעולם שבו הכל מהיר,חד ומשתנה במהירות יש צורך בגירויים אינסופיים על מנת לגרום ללקוח להתעכב דווקא על מוצר מסויים אותו רוצים לקדם ולכן, רצוי להשקיע מחשבה רבה בתכנון מתקן תצוגה. לשם כך יש לפנות לחברה המתמחה בתחום ולה תיק עבודות גדול ממנו ניתן להתרשם. חברות רבות משקיעות כספים לא מבוטלים בקידום מכירות מוצריהם ולכן חשיפה טובה יכולה להיות מתורגמת למכירות רבות. כדי להיות נבדלים ממוצרים אחרים יש להעמיק את החשיבה וליצור מתקני תצוגה בשטח שיגרמו להגדלת המכירות.