כמה מילות פתיחה על חוכמת ההמונים
וודאי יצא לכם לשמוע את המושג חוכמת ההמונים וגם אם לא יצא לכם ליהנות מיישומים שונים של חוכמת ההמונים החל מהוויז איתו אתם יוצאים כל בוקר בדרככם לעבודה או הוויקיפדיה אותה אתם פותחים כל פעם מחדש אם אתם מחפשים מידע חדש. שניהם מוצרים מובהקים של חוכמת ההמונים
פרויקט שטראוס שלי הגרסה הישראלית הכי עדכנית לחוכמת ההמונים
הפרויקט שטראוס שלי הוא אחד הנציגים הכי מרתקים של חוכמת ההמונים לפחות בכל מה שקשור ליישומים מסחריים של חוכמת ההמונים. אין מוצר דומה אחר נכון לימים אלו בשוק הישראלי, מוצר שמאפשר לחברה מסחרית ממש גדולה לתקשר בנוחות וביעילות אל מול קהל הלקוחות שלה. בכך היתרון הגדול של שטראוס שלי. המקום שבו יכולים הצרכנים של חברת שטראוס לבטא את עצמם ואת הרעיונות שהם מביאים איתם לשטראוס
קונצרן שטראוס , גאווה ישראלית אמיתית
תפוצ'יפס הא עוד אחד ממגוון המוצרים אותם מיצרת חברת שטראוס עלית מזה שנים ממש ארוכות. גבינות שונות, חטיפים טעימים שלא לדבר על שוקולד וגם קפה, את כולם תוכלו למצוא בכל נקודות המכירה ומין הסתם אתם מאוד אוהבים אותם. יש לכך יותר מסיבה אחת. מעבר לעניין הטעם יש גם את כל הזיכרונות שכרוכים במוצרים השונים
האינטרנט והתרומה שלו ליישומים של חוכמת ההמונים
אם אנחנו מדברים על חוכמת ההמונים אי אפשר שלא להזכיר את האינטרנט ואת התמורה העצומה שלו לתחום. היכולת לתקשר באופן ממש נוח בין חברה לבין הצרכנים שלה הפכה את האינטרנט לפלטפורמה הכי נוחה כשמדובר על חוכמת ההמונים. בדיוק מסיבה זאת כמות היישומים שנולדה בשנים האחרונות היא ממש גדולה. שניים מהם כבר הוזכרו
איך גם אתם תוכלו להשתלב במסגרת שטראוס שלי
אז אם השתכנעתם בכוחה של חוכמת ההמונים בואו ונחשוב לרגע איך גם אתם תוכלו להשתלב באתר שטראוס שלי, האמת היא שמדובר על תהליך ממש פשוט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכנס, להרשם ולהעלות רעיונות שונים כולם מתבססים על משפחות המוצרים של חברת שטראוס
הינה דוגמא להצלחה אמיתית במסגרת שטראוס שלי
קחו לדוגמא את תפוצ'יפס ללא גלוטן לחולי צליאק . צליאק היא מחלה ממש לא נעימה ולמען האמת אין הרבה מאוד פתרונות לחולי צליאק. אחת החברות בקהילת שטראוס שלי שהנושא היה ממש קרוב לליבה לקחה על עצמה לקדם אותו וכך עלה לאוויר העניין הזה של תפוציפס לחולי צליאק. מוצר שיודע להתחשב בקהילה יחסית קטנה של חולים שגם להם מין הסתם מגיע ליהנות מאחד החטיפים הכי אהובים בישראל. חטיף ותיק ועתיר זכויות כזה שממש לכולם מגיע ליהנות ממנו גם אם הם חולים בצליאק
כמה מילים אחרונות לסיכומו של המאמר
אין ספק שחוכמת ההמונים היא כלי שיווקי יוצא דופן ביעילות שלו עבור חברות מסחריות שונות. ככל שעוברות השנים, יותר ויותר חברות מסחריות לומדות לנצל אותו לטובתן האישית והתוצאות שהן מגיעות עליהן בהתאם כמובן