כוחם של מוצרי פרסום
כוחו של פרסום תמיד עולה ויורד, אבל בסופו של דבר הוא אחראי על חוזקם של מותגים רבים, בין אם הם מוכרים בכל העולם או רק באזור ספציפי בארץ. לא כל בעלי העסקים מפרסמים בטלוויזיה, ישנם עוד שלל מוצרי פרסום שיכולים להועיל הרבה יותר מאשר כלי התקשורת הקלאסיים.
המוצרים הקלאסיים
ישנם מוצרי פרסום ומתנות שנראים כאילו לא ייעלמו מן העולם אף פעם, וימשיכו להיות רלוונטיים בכל פעם מחדש. שניים ממוצרי הפרסום המוכרים ביותר הם המגנטים ולוחות השנה למטבח ולמקרר.
ברגע שהלקוח הפוטנציאלי שלכם מוצא לנכון להדביק מוצרי פרסום על המקרר שלו, העסק שלכם יישאר בתודעה שלו בצורה איכותית ולמשך זמן רב יותר. לכן, עדיף לייצר מגנט או מוצר שיגרום ללקוח שלכם לרצות ולשים אתכם במקום כל כך מרכזי בבית.
המוצרים הרלוונטיים
עוד עובדה שכדאי לזכור לפני שפונים לרכוש מוצרי פרסום או מוצרי קידום מכירות, היא הרלוונטיות. ככל שהמוצר שלכם יתאים יותר לחברה שלכם ויחד עם זאת יתאים ללקוחות שלכם, כך תפיקו יותר מהפרסומת שלכם.
למשל אם מכולת מקומית תשלח מגנט קטן עם פתקים שעליהם ניתן לרשום מוצרים לרשימת הקניות הבאה, זה יהיה חיבור איכותי בין המותג למוצר יחד עם מוצר שימושי. גם אינסטלאטור או חשמלאי מקומי שרוצה לפרסם את עצמו יכול לשלוח מוצרי קד"מ שכאלה, אבל החיבור יהיה פחות חזק בין המוצר לעבודה שלהם.
המוצרים החמים
עוד כיוון חשיבה שניתן לתת לו חשיבות וכדאי לשים לב אליו, הוא הכיוון של עונות השנה. באיזו עונה אנחנו נמצאים, או יותר חשוב, לקראת איזו עונה אנחנו מתקרבים? ככל שתקדימו להפתיע את הלקוחות או השותפים שלכם באמצעות מוצרי קד"מ רלוונטיים לקיץ, כמו כדור מתנפח עם הלוגו שלכם או מטרייה קומפקטית לחורף, כך תקבלו אפקט איכותי יותר.
בצורה הזו, הלקוחות שלכם לא רק ייהנו ממוצר איכותי ויזכרו אתכם בכל פעם שיפתחו את המטרייה או יתמסרו בכדור על שפת הים, גם האנשים שמסביב ישימו לב ויתוודעו לעסק שלכם. למוצרי פרסום מהסוג הזה ישנו פוטנציאל גדול לצבוע ממש את כל הנוף למשך עונה שלמה וליצור גל חיובי של שיחות נכנסות לעסק.
גאדג'טים
עוד מוצר שכנראה אף פעם לא יימאס ממנו, הם הגאדג'טים. רק מחשבה על המילה הזו מזכירה לנו אוטומטית משהו חדשני וייחודי שיכול להוסיף עוד מעט טעם לחיים, וזאת בדיוק המטרה. גאדג'ט יחסית פופולארי שאפשר לתת ללקוחות אבל גם לעובדים לרגל החגים או תקופה חדשה, הוא דיסק און קי בעיצובים מיוחדים או אפילו עם לוגו החברה.
כדאי גם לחפש גאדג'טים חדשים וזולים באופן יחסי. ככל שתמצאו מוצרי פרסום חדשניים יותר ותשלחו אותם אל הלקוחות שלכם, כך הזיכרון שלכם והשיח עליכם יהיו איכותיים יותר. לכן, כאשר אתם ניגשים לחפש גאדג'טים או כל מתנה אחרת, הקדישו מחשבה וזכרו שלא רק ההשקעה הכספית משנה, אלא היצירתיות וההפתעה שתיצרו אצל הלקוחות שלכם.