כסא מנהלים הינו הכסא הכי נדרש במשרד מתוקף היותו הכסא מן הבוס. נכבד וכדאי להשקיע באותו על גבי מנת לסדר מרות וציות משתייך להעובדים, ועל מנת להיות בעל הופעה נאה לקוחות שנכנסים, שהינה מדובר בחברה מצליחה שכדאי לעשות איתה עסקים. כסא מנהלים טוב, צריך להיות גדול ורחב יותר מכיסא סטנדרטי משרדי לא דומה. הוא צריך לכלול משען רחבה לגב, הן מעל מנת שיהיה למי שיושב עליו נלבב, והן בנוגע למנת לשדר סמכות. חשוב מאד שיהיה מחונך מעור ולא אקרן. הקרום החיצוני המכסה את הגוף שחור יוסד סמכות והרתעה מצד מישהו, ומשדר הצטיינות מצד שני.
ערכו משתייך לכסא מנהלים, הוא שקול לערכה מן רכב מנהלים: מסמל הצלחה ושגשוג כלפי פנים החברה, וכלפי להוציא את-, כלפי הלקוחות.
כסא מנהלים מהסוג שהזכרנו, חשוב במיוחד אם אותו רכז מקיים פגישות עסקים אצלו במשרד.
ישנם מנהלים אשר מרגישים ההיפך מכן נוח ליצור בידול ומבקשים שיהיה להם רהיטים למשרד הדומה לזה של הכפופים להם. אומנם זה תלוי אופיו של בן-אדם, אבל רכז שהוא יחיד מהעובדים זוכה לזה שהספקי החברה שבבעלותו קטנים יותר, לרוב. בדרך כלל, כאשר מישהו נחמד מאד ומשדר: אני מהחבר\\\'ה, זה גם מה שהוא קונטיינר. ואז שומר מצב של זלזול בעבודה מצד העובדים ומין תחושה במקום רחוק שיעשו או יספיקו, יספק את הבוס שלהם בכל מקרה.
כסא מנהלים מומלץ ליצור אצל נגר פרטי מנוסה, בהזמנה בעצמו. וזאת על אף לכסאות העובדים, אותם כדאי להוציא לצרכיו ברשת סיטונאית, המוכרת בקבלנות. נגר כזה, יבטיח שהכסא יהיה ייחודי ומיוחד ולא אחד שיש כמוהו עוד אלף בשוק, וכן, הוא יהיה יש בידו להתעכב על גבי הפרטים הקטנים המתאמים לאותו מנהל וזאת בניגוד לקנייה ברשת חנויות של ריהוט משרדי בה כסא מנהלים מיוצר בצורה אחידה.