השיקול אם לבחור חברה שתשכור את החניון שלך ותפעיל אותו או לרכוש מערכת ולהפעיל בעצמך הוא שיקול מטעה. בעלי נכסים נוטים לבחור ברכישת המערכת ולהפעיל בעצמם את החניון מתוך נטייה להאמין שהחניון יפעיל את עצמו בצורה פשוטה ויעילה מבלי הוצאות מיותרות על כוח אדם.
במציאות זה לא עובד ככה. מערכות תשלום פותחות בפני מפעיל החניון אפשרויות חדשות וממקצעות מאוד את הפעלתו. המערכת היא כלי יעיל ומומלץ לקבלת נתונים, סטטיסטיקה, נוחות ושמירה על הכסף המזומן. היא מתעוררת בזמן לעבודה, אין לה הפסקות צהריים, דמי הבראה, חופשה והפרשות לפנסיה, למרות זאת היא אינה מהווה תחליף לכוח אדם, ההפך הוא הנכון. כוח האדם הדרוש לתפעול האופטימלי שלה, מקצועי, מיומן ותמיד יקר יותר . המקרה המתואר בכתבה מצביע על חניון גדול עם 'טרפיק' משמעותי, המשרת מדי יום אלפי נהגים. בחניון זה שהופעל בעבר בידי קופאי עם קופה רושמת, הותקנה מערכת ממוחשבת מהמתקדמות בישראל עם דגם שהותקן בחניונים רבים המופעלים על ידנו, אולם ברגע בו המערכת יצאה מפעולה – הכל קרס, למורת רוחו של הלקוח. כאן נמדדת מקצועיות המפעיל. תקלת המערכת מדווחת מיידית לחדר הבקרה של מפעילת החניון, מפעיל מקצועי ייתן פתרון מיידי גם מחדר בקרה מרוחק. באם אין אפשרות לפתרון מרחוק, יש להרים את מחסום היציאה הנשלט ממרחק ולאפשר יציאה מהירה ללקוחות. אין שום סיבה להעניש לקוח בתור בלתי נגמר. מקצועיות היא שם המשחק וזו שתקבע אם לקוח יחזור לחניון בעתיד או שימצא פתרון אחר.
.
המלצת יאיר השחר : יש לך חניון, נכס יקר. רכשת מערכת יקרה – תן למומחה להפעיל אותה .
אתה יכול לבד. אבל אתה תעבוד קשה יותר ותפיק פחות.
חברת יאיר השחר חניונים מתמחה בניהול חניונים,פיתוח חניונים,תכנון חניונים,הקמת חניונים... החברה פעילה בתחום החניונים 11 שנה במהלכן התמקדה והתמקצעה בתחום זה