פרסום הוא הכלי המרכזי לחשיפתם של עסקים בתחומים שונים בפני קהלי היעד הפוטנציאלים הרלבנטיים לכל עסק ועסק. מסע פרסום, או כמו שהוא נקרא לעתים בפשטות " קמפיין" הוא בעצם סוג של שכלול של שיטות הפרסום המסורתיות. מה ההבדל בין פרסומות לבין מסע פרסום ? הדבר נעוץ קודם כל בתכנון לטווח הארוך יותר.
מאת: גו מנג'מנט
הפרסומת רוצה להשיג חשיפה או הכירות עם מוצר ושירות לטווח שהוא לא ארוך מידי. לעומת זאת, מסע פרסום מסתכל כמה צעדים קדימה – הוא בהחלט רוצה לקבל חשיפה וביסוס של מותג לטווח ארוך של כמה שנים.
אז איך בונים מסע פרסום טוב ?
כדי לבנות מסע פרסום, צריך תמיד לחשוב על תכנון אסטרטגי ולא רק על תכנון טקטי. מסע הפרסום מורכב בסופו של דבר משורה ארוכה מאד של פרסומות במספר אמצעי תקשורת שונים, שאמורים לבסס סיסמה או מותג מסוימים. האם זה אומר שצריך לתכנן מראש את כל הפרסומות? לאו דווקא. צריך לחשוב על קו מנחה, אך לראות גם כיצד הקהל מגיב כל פעם לפרסומת שמשוחררת, וכך לדעת איך אפשר לתכנן את הפרסומת הבאה .
מסע עתיר תקציב
כפי שאתם מנחשים, מסעות פרסום גם עולים לא מעט. למעשה, אם תקציב לפרסומת בודדה הוא די גבוה, ברור שעבור מסע פרסום התקציב צריך להיות עצום. עם זאת, בהנחה שאתם חושבים לטווח האורך צריך להבין כי ההכנסות האפשריות ממסע פרסום הן עצומות. מספיק לחשוב על קמפיינים מוצלחים שמתבצעים מידי יום כמו הקמפיין של 9 מיליון, הקמפיין של ביסלי, של במבה ושל עוד מוצרים רבים – ולהבין עד כמה הם מקובעים בחשיבה הישראלית .
האם זה מתאים לכל אחד ?
ברמה העקרונית, כל אחד יכול להתחיל מסע פרסום עבור מוצר או שירות שיש לו. אם אתם מעוניינים לגזור קופון מהיר תוך זמן קצר, קמפיין פרסום הוא לאו דווקא בשבילכם. קמפיין הפרסום הוא בשביל מי שכאן כדי להישאר למשך שנים ארוכות, ולבנות את עצמו ואת המותג שלו.
סוכנות גו מנג'מנט – הינה חברת ייצוג שחקנים וטאלנטים להפקות טלוויזיה, קולנוע, פרסומות ועוד. לחברה סניפים בישראל ובאירופה.
לפרטים נוספים - גו מנג'מנט:
טלפון: 03-5616142
פקס : 03-5616143