תגי שם, שרוכים לצוואר ומוצרי פרסום לכנסים וועידות:
ועידות:
וועידות הינן אירועים שמכילים בדרך כלל קהל רחב בעל מאפיינים רבים משותפים. למשל, ועידה שנערכת על ידי אגודת הסטודנטים תכיל קהל רב ששייך לאקדמיה ובעיקר לסטודנטים עצמם. כמו כן, ועידה מקצועית בנושא הייטק תכיל הרבה מאד אנשי הייטק, מהנדסי מחשבים, מהנדסי חשמל ועוד. היות וועידות מכילות מוזמנים בעלי מאפיינים משותפים, הרבה פעמים הם משמשות אנשים שרוצים לפרסם דברים שונים שמתאימים לקהל היעד של הוועידות. למשל, בוועידה של אגודת הסטודנטים, אפשרי לפרסם פאב חדש וייחודי, מסלולי בנק ייחודיים לסטודנטים ועוד. מפרסמים רבים כמובן נהיו ערים למצבים אלו ומנסים לנצל התקבצות בוועידות לצורך פרסום. כמובן שישנן דרכים בהן פעולות פרסום אלו אפשריות.
איך לא כדאי לפרסם בועידות?:
חשוב לדעת, פרסום בועידות חייב להיערך בחכמה. כך, לא כדאי לפרסם בצורה בוטה מדי של העמדת דוכן ענק או דבור במהלך הועידה בשבחו של מוצר מסוים. הפרסום חייב להיות עדין, "להיכנס בין השורות" של האירוע ולאב לבלוט יותר מדי. לכן, ישנם אמצעים מסוימים בהם ניתן לעשות שימוש כדי לפרסם בועידות אך עדין לא לחרוג מגבול הטעם הטוב בפרסום זה. לפניכים מידע חשוב בנושא.
אמצעים לפרסום בועידות וכנסים:
נפרט כמה אמצעים לפרסום בועידות וכנסים לצורך הדגמה. למשל-
· תגי שם:
תגי שם הינם תגים שמוצמדים בדרך כלל לחולצה של המשתתפים השונים, לפעמים תגי השם מחולקים בכניסה לכל אחד מהמוזמנים ולפעמים תגי השם ניתנים אך ורק לאנשים שנמנים על מארגני הכנס או הועידה. תגי השם חשובים משום שהם מאפשרים פניה לאנשים לא מוכרים וכן תחושה נעימה יותר בקרב המבקרים בכנס או בוועידות. כדי לפרסם בצורה "עדינה", ניתן לשלב על תג השם לוגו של מוצר או שירות מסוים.
· שרוכים לצוואר:
שרוכים לצוואר משמשמים גם הם הרבה פעמים לצורך הצגת שם ותפקיד של כל אחד מהקהל או של צוות המארגנים. ניתן לשלב בשרוכים לצוואר את הלוגו של חברה מסוימת או מידע חשוב אודותיה. באמצעות פעולה זו, ניתן למשוך תשומת לב מאוזנת לשירות או מוצר מסוים.