בערך לפני עשור, כשדיברו על מסחר מקוון היה נשמע כי מדובר בתופעה שרחוקה מאיתנו מרחק של שנות אור. בהתחלה חששו כי בניית אתרים מסחריים לא יעילה כלל משום שלא רק שהלקוחות יחששו לתת את פרטיהם האישיים ופרטי כרטיסי האשראי שלהם ברשת, אלא גם שהעובדה כי לא ניתן להרגיש ולראות במו עיניך את המוצר תסכל עסקאות רבות. עם זאת, תוך זמן קצר בניית אתרים מסחריים כבשה את הרשת, כמו שהאינטרנט עצמו כבש כל תחום בחיינו, וכיום בניית אתרים מסחריים הפכה לאחת הדרכים המרכזיות להגדלת המכירות. אתר מסחרי הוא בעצם אתר תדמית לעסק שנוספה לו אופציה לרכישת המוצרים דרך אפיק קנייה מקוון באתר עצמו. בזכות ממשק ניהול מתקדם, קיימת אבטחה מלאה כך שהלקוחות לא צריכים לחשוש מנתינת פרטיהם, וכל יום נעשות יותר ויותר עסקאות באמצעות האינטרנט. חשוב להקפיד כי בניית אתרים מסחריים תיעשה על גבי מערכת ניהול תכנים נוחה כדי שבעל העסק יוכל לנהל את האתר בקלות ולשמור עליו מעודכן בכל עת, וכן לעצב אותו באופן שימשוך את עין הגולשים.
לאתרים מסחריים יש שלל יתרונות: ראשית כל, באמצעות בניית אתרים מסחריים העסק הופך לזמין בכל שעות היממה וללקוחות מכל מקום, כך שאנחנו בעצם יכולים להרוויח מעסקה שנעשתה גם בזמן שישנו, וגם לקוח שגר רחוק יכול לקנות את המוצרים שלנו בלי לנסוע שעות. בנוסף, בניית אתרים מסחריים היא משתלמת במיוחד – ללא גיוס עובדים, תשלום משכורות ותשלום שכירות לחנות, וכן מעניקה לנו את היכולת לשלוט על המידע שיועבר ללקוחות – ולא לסמוך על הפרטים ויכולות המכירה של העובדים בחנות. כמו כן, אין לכם הגבלת מקום מבחינת כמות המוצרים שתוכלו להציג באתר לעומת בחנות, וכן תוכלו לסדרם בקטגוריות נוחות במיוחד כך שכל לקוח ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש ובמהרה – דבר שיאיץ את הליך הקנייה.