היי במאמר הקודם התחלתי להסביר אך ממתגים חברה כלשהי שרוצה להגדיל את נפח המכירות וכמובן להבדל מהמתחרים שכולכך דומים האחת לשניה .
לצורך הבידול וההצלחה יש למתג את חברת קייטרינג חלבי הכיצד עושים זאת כפי שתיארתי קודם לכן במשך שבוע ימים קיבלתי את הסמכיות של השף שתפקידו להכניס אירועים אם זה בטלפון או במייל . לאחר שעניתי במשך שבוע ימים לכל הלקוחות יצרתי לעצמי פרופיל לקוחות כמובן יש כאלה שיקראו כתבה זו ויגידו אך אפשר ליצור פרופיל לכל הלקוחות שקיימים ואני יגיב אפשרי בהחלט אך זוהי שאלת מיליון הדולר שעם קצת הבנה ואולי כישרון נרכש או טבעי מהבטן של אמא אפשר לעשות זאת הרי כולנו בסך הכל בני אדם שגרים באותו עולם ואותו אוויר אנו נושמים ולכן ברגע שתגדירו את הלקוח שלכם אם זה מה בעצם הוא רוצה או דורש כגון הלקוח מצפה לאוכל טעים וגם לשירות טוב וכמובן שתגיעו בזמן בלי ברזים או איחורים ביום האירוע ולכן נתקלתי רבות במשך השבוע שעניתי לטלפונים ללקוחות שמבקשים המלצות כמובן מכאלה שכבר עשו אירוע בחברת קייטרינג חלבי של הלקוחות שלי וגם ביקשו טעימות מזה אפשר ללמוד שהלקוחות מאוד סקפתים ומגששים באפלה . אז את אני גורמת להם לצאת מהאפלה התשובה פשוטה לתת להם מענה על הצרכים שלהם ואך עושים זאת פשוט ממתגים את חברת קייטרינג חלבי .
מה בעצם ממתגים בה את הכל ובייחוד את האוכל שנותנים ואת השירות . לצורך המיתוג והבידול יש לקחת את שף החברה או את סגנו מי מהם שמתאים לתפקיד וליצור את המותג סביבו כמובן שזוהי דרך אחת וישנם דרכים נוספות למיתוג נכון .
ברגע שלקחתי את השף ונתתי לו להיות מלפני החברה גרמתי לחברה הלא מוכרת לקבל פנים לא בטוח מוכרות על ה כמובן נעבוד עד שיהיו מוכרות אך בהתחלה אנשים מאוד אוהבי לראות מול מי הם עומדים ולכן ברגע שהוצאתי את השף מהמטבח לצלחת של הלקוח גרמתי לתחושת התקרבות בין השף של חברת קייטרינג במרכז חלבי ללקוח שלו .
שוק קייטרינג חלבי זוהי דוגמא טובה מאוד אך וכיצד ממתגים את עצמך מול המתחרים כמובן שיש עוד הרבה מידע הכיצד להבדיל עצמך מול המתחרים בעזרת מיתוג נכון על זה נרחיב בכתבות הבאות .