יצא לכם לאחרונה לצאת לאירוע משפחתי כמו בר מצווה, חינה או חתונה? בוודאי שכן. אנחנו הישראלים אוהבים לחגוג ושמוח בשמחתם של הסובבים אותנו. אין כמו האוכל המשובח, והמוזיקה שמתנגנת ברקע לצלילי הריקוד של האורחים השמחים והנלהבים. אבל לפעמים כל השמחה הזאת יכולה להיהרס בגלל שירות לא טוב של מלצרים שכל מה שאכפת להם זה כמה טיפים הם קיבלו בסוף המשמרת, ומתי האירוע נגמר, והרצון הכי גדול שלהם זה שאותו אורח יפסיק לשאול כל כך הרבה שאלות ויפחית בבקשות שלו.
אז דבר ראשון: אולם אירועים שמכבד את עצמו, מכיל מלצרים מקצועיים מהשורה הראשונה שמתייחסים לכל אורח כאל לקוח. מבחינתם, אותו מוזמן שהגיע לשמוח בשמחת יקיריו, הוא כמו לקוח קבוע שיגיע בקביעות לאותו אולם. מלצר טוב, יתייחס אל המוזמנים כאל הבוסים שלו. כל בקשה קטנה או גדולה מצד האורחים זה כמו מטלה חשובה שהמנהל נותן לעובדים שלו. בשביל להגיע לרמה מקצועית כזו חשוב לדעת כיצד לדבר אל האורחים והלקוחות כאחד.
חשוב לשמור על קשר עין רציף עם המוזמנים כשהם שואלים על מנה מסוימת או מבקשים משקה קל או אלכוהולי במהלך האירוע. זה לא רלוונטי אם למלצר הוא בעל אוזן קשבת וכוונות טובות וטהורות מהיסוד. אם הוא לא שומר על קשר עין, הוא מאבד את האמון של הלקוח. קייטרינג בחיפה מעסיק מלצרים שמתחברים במהירות למוזמנים שממלאים את שביעות רצונם מעל ל15 שנה.
מלצר טוב תמיד יחייך תוך כדי ביצוע הגשת המנות בזמן. במהלך האירוע יש סדר זמנים מדויק שנקבע מראש להוצאת המנות השונות. המלצרים הולכים וחוזרים במהירות כדי לעמוד בזמנים, ולא פחות חשוב: הם מצליחים לשמור על חיוך אמיתי ואמין שחושף את כל השיניים. חיוך שבא מהלב, מכוונה טהורה. קייטרינג בחיפה מעסיק מלצרים חייכניים, אדיבים, שבשבילם זו זכות לתת שירות מהוקצע, ושליחות לשמח כל משפחת ישראלית שבאה לחגוג בשמחת אהוביהם. אין דבר שמרגש אותם יותר מלראות חתן וכלה בסוף האירוע מודים מקרב לב לכל מלצר שהשקיע את כל כולו לעשות את מה שהוא הכי אוהב.