מאיפה מגיע רעיון עסקי רווחי ובר ביצוע? ליזמים עסקיים מוצלחים יש סיפוריםמשלהם בשיווק . כמה חברות שנוצרו מתוך הכרח - אדם חווה בעיה, מוצא פתרון לזה,ובתהליך זה יוצר עסק מהרעיון החכם הזה. יש אנשים שפשוט מתעוררים יום אחד ומחליטים להפוך את הכשרון והתשוקה שלהם למיזם רווחי, בעוד שעסקים אחרים היו תוצאה של שנים של סיעור מוחות. לא מעט תאגידים גלובליים התחילו מתאונה, אואפילו אסון: אתם יכולים לקרוא הכל על ההיסטוריה של נינטנדו, פרארי וכו'.
אבללא כל האנשים מגיעים למיזם מסחרי מסיפורים אגדיים כאלה. עסקים מצליחים ביותר שנבנו בנסיבות רגילות לכאורה על ידי אנשים ממוצעים אך עם מוטיבציה ואמביציה יוצאים דופן. אתם יכולים לבנות את העסק של המסחר האלקטרוני שלכם באופן פחות קולנועי ויותר מציאותי, אבל אם זה נעשה נכון, זה יכול לשנות את חייכם (ואחרים) באופן דרמטי. בשוק האינטרנט, הכל מתחיל בלהבין מה למכורבאינטרנט.
טיפ מס '1: מצא את העמדה המנצחת בשוק. קונים באינטרנט, עם המגוון הרחב של מידע זמין היום, הפכו יותר מתמצאים ומתוחכמים בקניות באינטרנט. אתה יכול לשפר את המוצר שבחרת, להוסיף טוויסט חדש או שירות ערך מוסף כדי להפוך את המותגשלך לבולט בתחרות.
טיפ מס '2: התמקדות בלקוחות יותר מהמוצר. זה אומר שצריך להיות מסוגלים להבין את הצרכים, רצונות והעדפות של הלקוחות לפני שתוכלו לפתח ולשווק בהצלחה את המוצר שלכם. לקבוע לא רק את האיכויות שלהם, אלא גם את הדמויות החשובות עליהם: כמה גדולה הקבוצה שלהם, מה הגיל וההכנסה הממוצע שלהם, וכיצד כוחקנייה שיש להם עבור המוצר שאתה חושב למכור באינטרנט. מספרים אלה יעזרו לכם לחשב כמה כסף אתם תוכלו להרוויח מהמיזם.