כולם מדברים על יחצנות, אף אחד באמת לא מנסה להבין את דמות היחצן ותפקידו.
מיהו יחצן? האם אלו אותם יחצני מסיבות הדוחפים לך פלאיירים בכל פינת רחוב, דמויותסליזיות עם דיבור מאנפף או אנשים אתיים שעושים מה שהם אוהבים?
רני רהבמאמין במה שהוא עושה. כך גם כל יחצנית המתקשרת ללא הרף לעיתונאים במטרה שיכתבו על הלקוח שלה.
אנשי מקצוע מעדיפים לקרוא לכך "איש יחסי ציבור" או "יועץ תקשורת"
אחוז גבוה מהידיעות שמופיעות היום בתקשורת מקורן בעבודת יחסי ציבור ואין זה משנה אם משרד מקצועי עשה זאת או מישהו שמקדם רק את עצמו באופן פרטי.
ההשפעה של התחום על התקשורת ועל התרבות , הצרכנות, העסקים ואפילו הפוליטיקה המקומית גוברת.
התקשורת רעבה לסיפורים.
וכמעט אין מי שיכול לזוז היום בלי יחצן או יחצנית.
חייבים לעשות צעד כדי להגיע לשם היום ובמהרה
איש יחסי הציבור, היחצנים למיניהם ואנשים שרוצים שיכתבו עליהם ועל עסקיהם יכולים באותו מידה לספר סיפור עיתונאי מעניין.
ומה זה סיפור עיתונאי מעניין? למי שיש ניסיון בכתיבה ספרותית מדובר במיקרו-סיפור, בשינוי דרמטי, במשהו אנושי מרגש, מלהיב.
ואם אין לך אחד כזה, אז בהבלטת החדש, השונה, קולקציה חדשה, צוות חדש, סניף חדש, בכורה חדשה – הרי אנחנו עוסקים בחדשות ואין דבר משעמם יותר מחדשות אתמול.
לגבי אנשי יחסי ציבור, האמת היא באמצע וכל מקרה לגופו.
כאשר בוחרים משרד יחסי ציבור צריך לדעת שהוא מתמחה בענף שלך, או שהוא מקצועי לעילא ורעב. שיש לו קשר טוב עם העיתונאים אליהם אתה רוצה להגיע.
אבל זה יכול להיות עסק יקר.
אז מה עושים?
קח שבוע, קנה את כל העיתונים, עבור על תוכניות בטלוויזיה וברדיו.
איזה כתב כותב על נושאים הקרובים על ליבך?
למה שלא תשלח לו מייל?
אבל איך עושים את זה? מה כותבים בטקסט לעיתונות ואיך מגישים חומרים?
בשירות "יחסי ציבור – עשה זאת בעצמך" אנחנו מלמדים איך לפנות לעיתונאים, איך מגישים להם חומרים בצורה הטובה ביותר ובעלת הסיכוי הגדול ביותר להפוך לכתבה גדולה.
לפרטים:
https://www.facebook.com/events/1644965069083017/