המגזר העסקי בישראל זיהה את היוקרה של המחר. באופן מפתיע היוקרה הזו רחוקה שנות אור ממשרד חכם, אין לה לייזרים מהמגירות ו-שולחן מחשב אצלה יכול להזכיר כפר עתיק. הרעיון של היוקרה החדשה הוא לשלב אותה עם ניסיון, חוכמה ומראה הרבה יותר מזמין. פזית, מעצבת צעירה מסבירה לנו את הכללים החדשים של משחק העיצוב אצל המגזר העסקי.
המגזר העסקי רואה את הטרנדים אצל המגזר הפרטי וכך המעגל הזה לא מפסיק אף פעם. היא פותחת את דבריה ומציינת כי הטרנד של היום הוא עיצובים אחרים ל-שולחן מחשב. כאשר אנחנו חושבים על שולחן מחשב אנחנו מדמיינים בראש רהיט מיוחד מרשת כזו או אחרת או אולי כוננית חדשה ומהודרת. היום כולם מאסו בסגנון הזה. היום שולחן מחשב פונה יותר לסגנון עתיק.
פזית מצביעה על שורה שלמה של מעצבים ישראלים צעירים שזיהו את הטרנד המיוחד הזה וכיום, כך לפחות לדבריה, רבים מעדיפים ללכת על הסגנון הכפרי. אנחנו מעדיפים ללכת על הסגנון הזה כיוון שאנו מזהים את מה שנמכר. שולחן מחשב שיכול להזכיר שידה עתיקה אבל עדיין מקבל טאץ' מיוחד של צבע מבריק יכול להפנט כל אחד. במילים אחרות, מדובר בטרנד הדומה מאוד לשיפוץ רהיטים ישנים רק שכאן, הכל כאמור חדש ועכשווי.
שידה מיוחדת לניירת במשרד לצד שולחן מחשב בסגנון שתיארנו כרגע, כך לדבריה של פזית, יכול להפנט את הלקוח. הריהוט המיוחד הזה משדר הרבה מאוד יוקרה. זה כמו להשוות רכב מרוץ לרכב חדש של יגואר הנשען על קווי עיצוב דומים לסגנונות ישנים יותר. אנחנו מיד מזהים את היוקרה שיש כאן, הלקוח, כאשר הוא עומד מול שולחן מחשב שכזה, הוא מקבל תחושה של ביטחון, שנבנה מתוך קשר ישיר ליוקרה. לדברי פזית מדובר בפסיכולוגיה צרכנית שלמה ומיוחדת.
פזית מציינת כי מדובר בתורה שלמה. ישנן דרכים רבות להבין איך העסק הזה עובד. במבט ראשון זה נשמע מוזר, כיצד שידה כזו או אחרת יכולה להשפיע באופן ישיר על התנהגות צרכנית, אך לדבריה יש ביסוס של ממש. קריאה קצרה באתרים העוסקים בתחום יכולה לספק לכם מידע ממוקד יותר על התורה המעניינת הזו שממלאת כאמור דפים שלמים.