הגשמתם את החלום והעסק שיגשג ופרח, וכעת עם בואם של עובדים חדשים לחברה אתם זקוקים למרחב גדול יותר שייתן לכם את המענה הדרוש. רגע לפני שאתם תולים את השלט על המשרד החדש, עליכם להיערך לפעולה לוגיסטית חשובה- העברת המשרד שלכם למקום משכנו החדש.
העברת משרדים כרוכה במספר היבטים ההופכים אותה מורכבת קצת יותר ולכן מצריכה היערכות מוקדמת ככל הניתן, על מנת להפוך את המעבר לקל ומהיר כמה שניתן.
בראש ובראשונה, יש לקחת בחשבון כי העברת משרדים כרוכה בהפסד יום עבודה של עובדים, לעיתים לא מועטים, ועל כן מצריכה סיום העבודה בתוך זמן מסוים, ללא חריגות, על מנת למנוע בזבוז שעות עבודה וכסף. חברות הובלות מיומנות מודעות לגורם זה ומצליחות לתכנן את ההובלה בצורה מדויקת ומסודרת כדי שתתבצע בשלמותה בשעת היעד שנקבעה מראש.
היבט חשוב מאוד האמור לגבי הובלות משרדים, הינו כי פגישת עבודה מוקדמת עם חברת הובלות משרדים, במהלכה לומדת החברה את הצרכים והפרטים המדויקים לגבי ההובלה.
היבט חשוב לא פחות, הינו העובדה בניגוד למעבר דירה, אשר כולל לרוב ציוד כגון רהיטים ופריטים שונים, מעבר משרד כולל העברת ציוד רגיש, בין היתר ציוד מחשוב עדין העלול להיפגע בשעת המעבר, מסמכים וחומרים סודיים, וציוד יקר ערך אחר, ועל כן יש לדאוג שההובלה תעבור ללא נזקים מיותרים, העלולים לגרור להפסד כספי.
חברות הובלות מקצועיות המספקות שירותי הובלות משרדים לצד הובלות רגילות, מחזיקות באנשי מקצוע מיומנים בעלי יכולת פירוק והרכבה של ציוד משרדי מורכב, תוך הקפדה על חזרתן לתפקוד מלא במהירות האפשרית.
כדאי לוודא שהובלות המשרדים מציעות את כל השירותים הדרושים לכם, בין היתר שירות הובלות של העברת כספות, מכונות כבדות וכן יצירות אומנות בעלות ערך כספי רב. חברת הובלות מומחית לנושא זה אף מציעה ללקוחותיה שירותי אחסנה זמניים המאפשרים לאחסן את הציוד עד למועד המעבר המבוקש.
לסיכום, הובלות משרדים הינו פרויקט לוגיסטי מורכב ורגיש, בעל משמעות גבוהה עבורה החברה. הן בשל הציוד הרגיש והמורכב המועבר, והן בשל הצורך לסיים את ההעברה בזמן קצוב וקצר ככל הניתן. על כן, רצוי לקבוע פגישה עם חברות הובלות משרדים כדי לתכנן את המעבר באופן יעיל שיקל על המעבר ביום המיועד.