ישנן דרכים רבות לשווק ולמתג חברה או מוצר, אחת הפופולאריות כיום היא פרסום והושטת יד אל הלקוח באמצעות ירידים וביתנים עסקיים. ירידים אלו משרתים שלוש מטרות חשובות, הראשונה הכרת המוצרים המתחרים באותו התחום על ידי ביקור בביתנים החברות המתחרות. השנייה, חשיפה גדולה מאד מול לקוחות פוטנציאליים המגיעים אל התערוכה במחשבה לרכוש או להתעניין במוצרים ובחברות השונות. המטרה השלישית היא יצירת קשרים עסקיים וטווית תשתיות לפעולות עסקיות או שיתופי פעולה בעתיד עם מגוון חברות המציעות כמוכם את שירותיהם ומוצריהם בירידים.
ביתנים עסקיים, איך זה עובד?
כל ביתן בתערוכה זוכה למיתוג ייחודי ולקונספט שלם עליו שוקדים אנשי יחסי הציבור ומחלקת הפרסום של החברה בשיתוף עם הקודקודים העסקיים. בחברות ההפקה המתמחות בהקמת ירידים מהסוג הזה מאפשרים לדמיון להתפרע ולא פעם ניתן להגיע לביתנים מסויימים ולהתפעל מרמת הגימור והביצוע שלהם בתחום הפרזנטציה.
כל אחד מהביתנים חייב להיות מיוחד, שונה, יוצא דופן ומעורר חוויה ייחודית. המוצר אותו מבקשת החברה לשווק ביריד הספציפי הזה חייב לקבל במה של ממש, להיות בפרונט של התצוגה וליהנות משיווק בכל הכלים הדרושים. הלקוחות ואנשי העסקים המסתובבים בתערוכה אינם מקדישים לכל בית מעבר לדקות בודדות ולכן זמן הפרזנטציה הישיר הוא קצר יחסית ויש לקחת אותו בחשבון בשלב העבודה על הקונספט.
חברה להפקת ירידים, נוחות וייעול מקסימלי
פריסה של ביתנים מודולאריים הינה מורכבת ועבודה הדורשת שילוב של ציוד כללי, במות, מתקני תצוגה, אמצעי תקשורת כמו מערכות הגברה או מחשוב, ואפילו מכשירי פלזמה או מקרני ענק. את אלו מעבירים באמצעות כלים כבדים, או בעזרת במות הרמה.
על מנת להימנע מתקלות ומקשיי לוגיסטיקה פונים בדרך כלל מארגני היריד לחברת הפקות ירידים וביתנים מקצועית ובעלת ניסיון רב, המטפלת בכל התהליך משלב התכנון וההקמה ועד לשלב הפירוק הסופי.
חברות אלו מתמחות המתמחות בהקמת ירידים עסקיים מאפשרות דוכני קונספט מודולאריים משתנים, שניתן להתאים למוצר ולהעביר מיריד אחד לאחר בקלות יחסית. כמו כן מטפלת החברה בהתקנת כל המערכות הנדרשות לשלבי הפרזנטציה, לתחזוקת הדוכן ולמרחב הכללי של התערוכה לאורך כל תקופת היריד.