אחרי המחאה החברתית הגדולה שהייתה, נראה שלא הגיעו השינויים שלהם ייחלנו, ועכשיו, קוראים לאזרחים שוב לצאת אל הרחובות בסוף החודש. אבל, למרות העליות במחירים והשכר שלא משתנה בהתאמה, ולמרות שלפעמים אנחנו מתקשים לגמור את החודש בלי מינוס, יש מותגי אופנה יוקרתיים שהרבה מאיתנו מוכנים לחסוך כסף בשבילם ואפילו לקנות אותם גם אם אין מספיק כסף כרגע, והנה כמה מהמובילים: פראדה, שאנל והרמס.
שאנל - בשנת 1909, מעצבת אופנה צרפתית בשם גבריאל בונר שאנל ייסדה את מותג האופנה הנושא את שמה, ומאז היווסדותו, הוא הפך לאחד המותגים המוכרים ביותר בחברה המערבית.
מותג שאנל היוקרתי מציע לנו מגוון מוצרים: הלבשה, אביזרים, איפור, מוצרי טיפוח לעור ועוד. המוצרים של החברה הם לא זולים, כלל וכלל, אך ככה זה בעולמם של מותגי היוקרה. ולמרות הקושי לעמוד בתשלומים, נשים רבות קונות את המוצרים.
פראדה - פראדה הוא בית האופנה האיטלקי שמתמחה ב"הוט-קוטור" (אופנה עילית) לגברים ולנשים. בית האופנה הזה הוא בין המשפיעים ביותר בתחום האופנה והוא ידוע באיכות הגבוהה וביוקרה שלו, וכיום הוא סמל סטאטוס לכל דבר. כשיצא לאקרנים הסרט "השטן לובשת פראדה", היה זה היום שבו לא היה ספק שכולם מכירים את המותג.
הרמס - מותג הרמס מציע לנו צעיפים, תיקים, בשמים ועוד. מדובר במותג שכל הכוכבים הכי גדולים בהוליווד קונים את המוצרים תחת השם שלו, כאשר התיקים של המותג מובילים מבין כל המוצרים.
שלושה המותגים שלעיל הם בין המותגים הכי יקרים ומוכרים והם בין המועדפים ביותר על הסלבריטי למיניהם, אבל יש עוד שלא ציינו, כמו דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, גוצ'י, לואי ויטון, בורברי, פנדי, ורסאצ'ה, כריסטיאן לובוטין, והרשימה נמשכת.
נשים שרוצות לקנות מוצרים מבית שאנל, פראדה או הרמס אבל לא מוכנות לשלם את המחירים הגבוהים מאוד, מחכות למבצעי חיסול, קונות יד שנייה או הולכות למקומות שמוכרים את המוצרים במחירים נמוכים יותר. יש נשים שירחיקו לכת ויקנו חיקויים של המותגים האלו, אך קניית חיקויים הורסת את המטרה הראשונית של קניית המותג, שהיא למעשה יצירת תדמית של עושר ויוקרה לסובבים.