החלטתם שהעסק שלכם צריך לוגו? החלטה נכונה. כל עסק בין אם הוא בתחילת דרכו או בהמשך צריך לוגו, ורצוי להתחיל כבר בשלב של אפיון ומיתוג העסק, כיוון שהלוגו הוא האלמנט שייזכר אצל אנשים בהקשר של העסק שלכם ואתם בהחלט רוצים להשאיר עליהם את הרושם הרצוי. ברגע שהחלטתם על עיצוב לוגו, תוכלו לשוטט ברשת, באתרי עיצוב לוגו ולקבל השראה עד שתגיעו ללוגו שמדבר עליכם. הלוגו שתבחרו צריך לשקף את מהות העסק שלכם, באיזו קטגוריה ועולם תוכן העסק שלכם פועל, מה תרצו לשדר מבחינת אלמנטים וגוונים, גודל וסגנון הפונט שייבחר להצגת פרטי העסק, שם העסק והסלוגן המנצח שמלווה את שם העסק שלכם.
האייקון שמתאים
שימו לב לאייקון שמופיע בלוגו. ישנם לוגואים מעוצבים בטקסט בלבד, כשהפונט הוא האלמנט המרכזי בעוד אחרים מעוניינים לתבל את הלוגו באייקון מסויים, בין אם זו דמות של ליצן בתהליך עיצוב לוגו לקרקס או תקליטורים של DJ בתהליך עיצוב לוגו לתקליטנים, סולם לאנשי שיפוצים ועוד.
בחרו דמות שמתקשרת את מה שאתם משווקים ומתחברת לעולם התוכן שלכם.
הצבעים המובילים
בעת תהליך עיצוב לוגו החליטו איזה גוונים מאפיינים את עולם התוכן שלכם, בין אם מדובר בגוונים בהירים קלאסיים, רכים ועדינים, מתאים מאוד לעסקים שמציעים שירותי ספא, מוצרי אווירה או מעוניינים בלוק וינטאז'י לעומת גוונים בוהקים ועזים שמתאימים לעסקים בתחום הפרחים, האירועים, עסקים שמתקשרים לסצנה, טרנדיות. עסקים מעולם התקשורת או האדריכלות יעדיפו ככל הנראה גוונים נייטרליים, חום, לבן, שחור, אפור, משהו שמתקשר לעולם העסקי או המגזר המקצועי.
הפונטים קובעים
לפונטים שנבחרים בעת תהליך עיצוב לוגו חשיבות רבה והשפעה על תפישת העסק. בחרו פונטים שמתאימים למה שברצונכם לשדר, פונטים מעוגלים לעסקים מעולם היופי והספא בעוד פונטים מהוקצעים יותר יתאימו לעולם הפיננסי, נדל"ן, עריכת דין. באתרי עיצוב לוגו תוכלו לשחק עם הפונטים ולבחור את הפונט המתאים ביותר.