עיצוב אתר תדמית
בימים אלו שהאינטרנט תופס מקום נכבד בחיינו וכשאתה לא זז מהכורסא לפני שאתה בודק כמה עולה המכשיר החשמלי הזה, איפה אפשר לתקן את המחשב בזול או האם מכונית ביד 2 זולה יותר מאשר אותה מכונית בלוח ידיעות אתר האינטרנט של העסק שלך הוא העסק שלך. באופן פרדוקסלי אך מובן לכל, גם עסקים וחברות שבאופן טבעי לא מתחברים לאינטרנט בקלות רבה מוצאים את עצמם משקיעים המון זמן ומשאבים בעיצוב האתר שלהם.
לדוגמא ניקח חברה לייבוא ושיווק דלתות עץ, עד היום באופן מסורתי היינו רואים את דפי העיתון מלאים בפרסומות של חברות המוכרות דלתות, ריהוט מוצרי חשמל ועוד. היום האינטרנט נהנה מחלק נכבד מתקציבי הפרסום של החברות המסורתיות שעסקיהם בהכרח אינם וירטואלי ואינם מתנהלים על מסך המחשב. חברה כזו של דלתות, מקימה היום את אתר האינטרנט המרכזי שלה שאליו מתלווים אזכורים רבים ברשת בהשקעה של עשרות אלפי שקלים מדי חודש כתקציב פרסום לכל דבר.
עיצוב אתר לחברה מסורתית זה תמיד מאתגר ותמיד כדאי למצוא את הגבול שעובר בין עיצוב אתר למטרת מסחר באינטרנט לבין עיצוב אתר למטרת מסחר מחוץ לאינטרנט. הרי כולנו רוצים לקדם את עסקינו, כולם רוצים להרוויח כמה שיותר בכמה שפחות מאמץ. כשעיצוב האתר נכון, הלקוחות הפוטנציאלים שלך יעריכו אותך נכון, יקראו את המפה נכון ויישארו יותר זמן באתר שלך. מה שיוסיף לדירוג האתר שלך בגוגל ומנועי חיפוש אחרים, ובהכרח יוסיף גולשים חדשים ומבקרים נוספים חדשות לבקרים.
חברה לעיצוב אתרים שרוצה לתת שירות טוב לאתר תדמית תעצב את האתר באופן נעים לעין. שהלקוחות הפוטנציאלים ייהנו מעצם השהייה באתר ושלא ייתנפלו עליהם עם מבצעים ועצות איך לחסוך כסף. עיצוב אתר תדמית הוא לא דבר של מה בכך, דורש מחשבה והגיון וחשוב מאד לעצב לפי רוח התקופה. יש בעיצוב הרבה טרנדים ולא תמיד בעלי העסקים מהירים מספיק כדי לשנות עיצוב האתר שלהם לפי המילה האחרונה, כן, גם בעיצוב אתרים יש מודרני ופחות מודרני, מושגים של אופנה וביגוד ועיצוב בכלל שנטמעו בעולם עיצוב אתרים.