AUTO1- השכרת רכב לנופש בארץ
אין ספק כי השכרת רכב בחו"ל הוא אחד הדברים שנהפכים כיום להיות סטנדרטים שכן אנו שואפים להפיק את המקסימום מביקורנו המוגבל במדינה – ואין דרך טובה יותר להשיג זאת מאשר לדאוג לכושר התניידות גבוה. למזלנו, השכרת רכב כיום הינה תהליך מהיר, נוח ויעיל אשר עוזר לנו לקבל רכב אמין עם כל הנדרש לנו, כגון ביטוח רכב, על מנת שנוכל למקסמם את חופשתנו בלי דאגות מיותרות.
השכרת רכב בארץ
כאשר אנו נמצאים בארץ ויוצאים לטיול, רובנו נעדיף לקחת את הרכב הפרטי שלנו, אולם, האם זו תמיד החלטה נבונה? לאו דווקא. כאשר אנו יוצאים לחופשה בארץ, אנחנו, ברוב המיקרים, מתכננים להגיע למקום אשר זר לנו, ועל כן, הסיכוי שלנו להשתתף בתאונה במקום שאינו מוכר הוא גדול יותר. בנוסף, המקומות לרוב יהיו רחוקים, דבר שיוסיף המון לקילומטראז' של הרכב ויוסיף לבלאי שלו. כמו כן, מה לגבי חופשות שדורשות מעט נסיעת שטח?
לנסוע בראש שקט
נסיעה למקום לא מוכר ומרוחק יכולה להיות מטרד אם לדוגמה אין לכם מזגן ברכב, או אם ברשותכם רכב יקר, אך אתם מפחדים להשאיר אותו בלילה, או אולי יש ברשותכם רכב ידני ולא מתחשק לכם לסבול מכל העברות ההילוכים שעליות וירידות דורשות מכם? בכל מקרה, במקרה כזה יש לכם 2 אפשרויות: להסתדר עם מה שיש או פשוט לגשת לסוכנות הקרובה להשכרת רכב בארץ.
יתרונות השכרת רכב
להשכרת רכב יש מספר יתרונות ברורים, כמו מחיר וביטוח רכב ליסינג. תארו לכם איך זה לנהוג ברכב אשר יש לכם בו כיסוי טיבעי כנגד תאונות, כמה דאגות זה חוסך מכם. וגם בכל הנוגע לדלק להשכרת רכב יש יתרון – מה עם יש לכם רכב שהוא זולל דלק ומקום חופשתכם מרוחקת? בכל המיקרים הללו שווה להשכיר רכב ופשוט לנסוע.
לימודים החלטה גורלית לחיים, האומנם?
האם למרות האמור בהקדמה בחירת התחום, או המקצוע ללימודים זו החלטה גורלית שעתידנו תלוי רק בה? ובכן המציאות מלמדת שלא. לתופעה זו כמה סיבות עיקריות:
סיבה הראשונה – גיל, הרוב הגדול של הסטודנטים במדינת ישראל בחורים את המקצוע ללימודים בתחילת שנות העשרים של חייהם. בגיל זה האישיות וההבנה של הסטודנטים הצעירים לגבי כישורים ויכולותיהם עדיין לא מעוצבים ברמה מספקת ולכן אין סיבה שלהחלטה בגיל צעיר תהיה השפעה מוחלטת על כל החיים. מי שחש שהבחירה שהוא עשה בגיל עשרים לא נכון בתחילת שנות השלושים יכול בקלות לבחור לעצמו נתיב לימודים אחר נכון לו הרבה יותר במקום או תוך כדי העבודה ופיתוח הקרירה העכשווית.
סיבה שנייה – חוסר עניין, עניין סיפוק ואפשרות להתפרנס בצורה מכובדת מקרירה הם פרמטרים דינאמיים ולכן לא נכון לדבוק בבחירה לא נכונה רק בגלל שבחרנו בה. החיים הם מבחן מתמשך והזדמנות מתמדת למחשבה שנייה, ולכן מי שחש במהלך הדרך כי ישנה בחירה אחרת נכונה יותר עבור רצוי שישנה תחום ויפנה ללימודים בתחום או מסגרת אחרת.
סיבה שלישית – ריבוי אפשרויות, פשוטו כמשמעו אנו חיים בעידן דינאמי ומשתנה האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות בניגוד למה שהיה נהוג בעבר קל היום ללמוד תואר נוסף או תחום נוסף . מוסדות הלימוד מעודדים את התופעה (גם בגיל מאוחר), מקומות העבודה שמחים ומברכים על התופעה וגם החברה מקבלת ומעריכה יותר מתמיד את בניה המשכילים יותר והמגוונים יותר.
סיבה רביעית – ריבוי אפשרויות, בעולם הגלובלי המודרני והמתירני מאפשרת אין סוף אפשרויות וגם בכול הקשור ללימודים אנשים אינם חוששים להחליף מקצוע כל כמה שנים ולהתנסות ולנסות את מזלם בתחומים רבים ובסגנונות שונים התחושה היא שהכול פתוח ובהישג יד בכול גיל ולכול מעמד.
סיכום
התובנה הברורה מהבנת ארבעת הסיבות היא כי ההחלטה באשר לתחום לימודים היא חשובה היא בונה ומעצבת יש לה אפקט ישיר על החיים איכותם ורמתם אך היא אינה אחת ויחידה לא מדובר בהזדמנות אחת אלה בהזדמנות אמיתית לחקור וללמוד תחום שלתלמיד זיקת אמת עליו ואם הבחירה הראשונה לא הייתה מושלמת נכון ולא בושה לבצע בחירה נוספת.