עיצוב לוגו
עיצוב לוגו, הפנים של העסק שלך
כל אחד רוצה שהעסק שלו יראה הכי טוב שאפשר. כל אחד רוצה עסק שהתדמית שלו משדרת מקצועיות ורצינות, לצערנו הרב, לא הרבה אנשים יודעים לעשות את זה. עיצוב לוגו הוא זה שלטענת רבים יגרום לקהל הרחב להחליט האם הוא אוהב או לא אוהב את העסק שלך. במילים פשוטות ובצורה ברורה, זהו הפרצוף והרושם הראשוני של העסק עוד לפני שהלקוח ראה את המודעה. לפני שהוא דיבר עם נציג המכירות ולפני שהתרשם מהמוצרים אותם אתה מוכר הוא בדרך כלל נתקל בלוגו של העסק שלך.
כיצד דואגים לעיצוב לוגו מקצועי
ראשית, חשוב לזכור כי עיצוב לוגו הוא מלאכה מורכבת. לא מדובר בסתם אייקון או אוסף קווים ועיגולים בצירוף שם העסק, למרות שרבים חושבים כך, צורת עבודה כזו עלולה להביא לתדמית לא נכונה ולא מקצועית של בית העסק. עיצוב לוגו אמור לשקף את הערכים, החזון ואבני הדרך של העסק המחזיק בו, אם אלו לא יבואו לידי ביטוי בעיצוב לוגו אזי, שהלוגו המוגמר יהיה חסר אוטנטיות, הוא יהיה לא אמין ולא יבוא בקו אחד אם האני מאמין של העסק, הלקוח מרגיש את זה, הוא מרגיש אם יש סתירה בין המיצוב שהתקבל אצלו כשראה את הלוגו והתדמית שקיבל כשנכנס לעסק.
אבל בואו נלך שלב אחד אחורה, עיצוב לוגו צריך כמה מרכיבים עיקריים, ראשית והחשוב מכל הוא מעצב שידע לא רק לתת תוצאות טובות ומרהיבות, אלה כזה שידע לקחת את הערכים והשאיפות של העסק ולהביא אותם לידי ביטוי בעיצוב לוגו מושלם עבור העסק. שנית, צריך לזכור שהלוגו מיועד לשנים רבות, אל תתפתו לעיצוב לוגו עם אפקטים מודרניים מאוד וסגנון עדכני מאוד, העיצובים הללו בדרך כלל לא מחזיקים מעמד במשך השנים והופכים להיות מיושנים לאחר זמן, אנחנו ממליצים לשמור בכל עיצוב לוגו על סולידיות וקו אחיד ונקי בעל צבע אחד או שניים. קו עיצובי כזה מביא את הלקוח לתפיסה שמדובר בעסק רציני, מכוון מטרה, מקצועי ויעיל, מעבר לכך הוא נותן תחושה של טווח ארוך כך שהעסק יפעל לעוד שנים ארוכות.