חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצלחה במכירות - שיטת שמונת השלבים לפגישת מכירות מוצלחת

מאת: ענת כספימכירות14/02/20121069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת "שמונת השלבים" לפגישת מכירות מוצלחת:

פגישה טובה על פי הראיה שלי בנויה בצורה שלבית כשכל שלב קשור ומתערבב עם השלב שלפניו.

1.      הכרות והצגה- הכניסה לפגישה צריכה להיות מרשימה, תיק ,לבוש, ריח טוב, שפת גוף מלאת ביטחון, לחיצת יד חזקה אך לא מידיי והצגת שמכם, שם החברה והמוצר שאתם  משווקים.

2.      חימום וכימיה- ליצור אווירה מתאימה לשיחה, לדבר על העסק ועל האדם מולכם, לפתוח את השיחה לתחומים ששוברים את הקרח , להקשיב ולפתוח את הלקוח.

3.     .סקירה כללית של השוק-  במעבר חלק עם משפטי קישור מהשלב הקודם אתם נכנסים עם הלקוח לנושא סקירת השוק באופן כללי:מתחרים ותחרות, חסרונות מתחרים לעומתו וכל מידע הקשור לשוק.

4.      ראיון הלקוח- בירור צרכיו של הלקוח, רצונותיו לגבי המוצר או השירות והציפיות שלו.

 

5.      הצגת המוצר וטיפול בהתנגדויות- הצגת המוצר ויתרונותיו כפתרון היעיל ביותר עבור הלקוח, בשלב זה אנו משתמשים בכל הידע שצברנו כדי להתאים את המוצר כמה שיותר לצרכי הלקוח. לדבר על התועלות בפיתרון שהצענו ולקבל הסכמה על כל שלב ושלב. היצירתיים שבניכם ישלהבו וידליקו את הלקוח ויצרו בפניו תמונה מושלמת של מוצר המתאים לו בול. בשלב הזה גם ניתן לשלב את ניהול המשא ומתן על המחיר.

בשלב זה של הצגה וסגירת העסקה יצוצו התנגדויות, חלקן אמיתיות וחלקן מזויפות.

אנו צריכים לאתר ולזהות כל התנגדות ולטפל בכל אחת מהן. התנגדות יכולה להפוך בקלות ליתרון, הכול עניין של איך אתם בתור מנהלי מוצר פותרים את הבעיה ומסירים את ההתנגדות.

אנחנו יכולים גם להסכים עם הלקוח וההתנגדות שלו, לארוז את התיק וללכת הביתה , או, לפתוח את ההתנגדות ולמצוא דרכים לבטל אותה.

אתם תרגישו עם הזמן מתי ההתנגדות אמיתית ומתי מזויפת. יש לקוחות שנותנים תירוצים מטומטמים למה לא (התנגדויות מזויפות), ויש לקוחות שנותנים סיבות שהן התנגדויות אמיתיות שצריך לטפל בהן כדי להמשיך הלאה.

6.      סגירה- לאחר הצגת המוצר וטיפול בהתנגדויות הלקוח מוכן לעסקה. זה הזמן לדבר על תנאי תשלום , הבטחות ותנאים מסוימים שסגרתם עם הלקוח ובמקרים מסוימים מילוי טופס הזמנה.

 

7.      .ביסוס העסקה- גם לאחר קבלת ההסכמה על העסקה אתם צריכים להמשיך את השיחה ולתת ללקוח את ההרגשה של כמה טוב שעשינו את העסקה, לא לקום וללכת , לבקש הפניות לעוד לקוחות , הפניות אלו הן לקוחות פוטנציאלים שלכם והלקוח שלכם ישמח לחלוק אתכם מידע זה, ההתעסקות הזו תיצור חיבור בניכם לבין הלקוחות שהוא מעבר לחתימות, אלא מחויבות אישית להמשך הקשר, לאחר מכן מסובך יותר ללקוח לבטל את העסקה.

8.      סיכום- לאחר הפגישה, במשרד, אתם מסכמים את הפגישה ומטפלים בכל הנושאים שהועלו ונסגרו במהלך הפגישה. מומלץ לשלוח מייל פרוטוקול אם לא נסגרה עסקה ולסמן תאריך יעד להתקשרות נוספת עם הלקוח.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכת פגישות מכירה מוצלחות יותר,

ענת כספי - מאמנת ומרצה בתחום המכירות.

052-8357221

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת כספי

מאת: ענת כספיאימון אישי14/02/121921 צפיות
הצורך בשינוי קיים כל הזמן ! אבל מאיפה מתחילים? התשובה נמצאת בתוכינו. השינוי מתחיל בתוכינו, בתוכינו ובתוכינו. מביאה לכם סיפור קטן בדרך לשינוי...בהצלחה. ענת כספי- מאמנת אנשי שיווק ומכירות להצלחות בחיים. מוזמנים לפנות אליי בכתובת INFO@ֲANATCASPI.CO.IL

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/227953 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211995 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202757 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202557 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162251 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152204 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151819 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica