חפש מאמרים:
שלום אורח
16.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כנס איינגאר יוגה 2012 – 15-17 במרץ, מכון וינגייט מפגש פסגה של 3 מבכירי מורי איינגאר יוגה בעולם: פאאק בירייה, קורין בירייה, פאצ'י ליזארדי

מאת: כנס איינגאריוגה02/02/20127954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"כשתנודות התודעה פוסקות, הנשמה זוהרת באורה האמיתי" (פטנג'אלי, יוגה סוטרה 1.2-3)

כנס איינגאר יוגה 2012 –15-17 במרץ, מכון וינגייט מתאים למתרגלי יוגה בכל הרמות, פתוח למתרגלי כל השיטות. מפגש פסגה של 3 מבכירי מורי איינגאר יוגה בעולם: פאאק בירייה, קורין בירייה, פאצ'י ליזארדי כנס איינגאר יוגה 2012 יתרכז ויתמקד ב-Serenity, המצב הנעלה של שקט ושלווה בימים מרוכזים של תרגול ולמידה, באמצעות הטכניקות השונות של שיטת איינגאר יוגה, נחווה כיצד ניתן לפתח תחושות כמו איזון, דיוק, הכלה, שוויון נפש, נינוחות, יציבות, צלילות, בהירות ורוגע. את הכנס ינחו שלושה מגדולי מורי אסכולת איינגאר הפועלים היום בעולם: פַאאֵק בירייה, קורין בירייה ופאצ'י ליזרדי. זו הפעם הראשונה, מאז הגעתו של ב.ק.ס איינגאר לישראל ב- 1996, ששלושה מורים בכירים כל-כך נפגשים בארץ בכנס אחד, גדול ואיכותי; הגעתם היא הזדמנות נדירה לחוות סדנה מקצועית, יסודית ומעמיקה, ברמה בינלאומית. "העוצמה והכוח שיש לתרגול של 500 איש באולם אחד נותנים אנרגיה והשראה חדשה....זה משהו שעד היום חוויתי רק בסדנאות גדולות בחו"ל", אומרת אילה רביב, מורה לשיטת איינגאר, "אני בטוחה שגם בארץ, זו תהיה חוויה מעצימה".

הכנס, שייערך במכון וינגייט ויימשך שלושה ימים, מתאים לכל אדם שהיוגה היא חלק מחייו, ומעוניין להעמיק, להעצים ולהפנים את האיכויות שהיוגה מעניקה לו; מתרגלי איינגאר יוגה בכל הרמות, מתרגלי יוגה מכל השיטות. שיטת איינגאר משפרת ומעמיקה את התרגול של כל מתרגל בכל שיטה.

ברכת יו"ר העמותה

אני שמח להזמין את קהל מתרגלי היוגה בישראל לכנס השנתי של עמותת איינגר יוגה. את הכנס, שיתקיים בוינגייט בין 15-18 למרץ, ינחו 3 מורים בכירים מצרפת וספרד שהם תלמידיו הישירים של ב.ק.ס איינגר. זוהי הזדמנות פז למתרגלי כל שיטות היוגה לחוות וללמוד את היסודות המשותפים ואת המאפיינים היחודיים של איינגאר יוגה.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר הכנס iyengarconvention.org.il

בואו, הצטרפו אלינו לשמחת התרגול המשותף.

בברכה,

מיכאל סלע

יו"ר עמות איינגר יוגה בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לפרטים ולהרשמה: iyengarconvention.org.il

בקרו אותנו בפייסבוק: facebook.com/iyengar.yoga.israel
לשאלות וברורים: yogaconvention@gmail.com/ 054-4552465

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כנס איינגאר

מאת: כנס איינגאררוחניות - כללי05/03/121162 צפיות
בחודש מרץ יתקיים במכון וינגיט אירוע יוצא דופן שאורגן על-ידי עמותת איינגאר בישראל: שלושה מבכירי המורים בעולם, יגיעו לישראל לכנס בן שלושה ימים שבו הם ילמדו קהל רחב ומגוון את עקרונות ויסודות שיטת איינגאר.

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163306 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152826 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151847 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141722 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/132095 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138462 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128955 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica