ממש לא משנה אם מדובר ב בחודש ינואר או חודש אוגוסט, אין דבר מרענן יותר מגיחה נעימה לאמבטיה. יש ימים שבמהלכם הדבר היחיד שרוצים זה להגיע הביתה ולהכנס למקלחת, ואז הדבר הכי נורא זה לגלות מים קפואים ודוד שמש מקולקל.
יש נזילה מהדוד? התפוצץ צינור? המים פושרים? תקבעו עם בעל מקצוע ותשיגו פתרון לבעייתכם במהירות ובקלות! לעתים שיחת טלפון קצרה להזמנה של דודי שמש מחירים היא הדבר היחיד המפריד בינך לבין האושר.
אילו טיפים אנחנו יכולים להציע לכם בנוגע לנושא דודי שמש?
- בכל פעם שמזמינים תיקון דוד שמש , הכרחי לוודא שבעל המקצוע נושא את כל ההסמכות לעבודה בתחום. כמו תמיד, הכי כדאי להזמין עבודה אצל בעל מקצוע על סמך המלצה של חבר טוב ואמין.
- במידה וקניתם את הדוד לפני פרק זמן הקטן מחמש שנים, בטח תשמחו לדעת שהוא עדיין תחת אחריות יצרן. חפשו את תעודת האחריות וקראו לשירות תיקונים מטעם החברה ללא תשלום.
- חשבונות מים שלא תואמים את הצריכה הביתית הם סימן לכך שיש נזילה, אפילו אם התקרה, הקירות והרצפה נראים יבשים לחלוטין.
- כדי למנוע תקלות בדוד שמש או חשמל שווה להתקין מסנני אבנית במערכת הראשית, ולבצע שטיפה פנימית לפחות פעמים ב-2-3 שנים.
- בשוק קיימים טכנאים רבים, שלכולם יש ידע באמנות האינסטלציה, אך רק מעטים מביניהם הם אינסטלטורים. במידה וקיימת האפשרות לשכור טכנאי נושא תעודת אינסטלטור, עשו זאת! וזאת מכיוון שבעל המקצוע הוסמך לסייע לכם בכל בעיה, גם כזו שהתרחבה למערכות צנרת נוספות.
הכי חשוב, בררו פרטים על בעל המקצוע, שאלו את כל השאלות שעולות לראשכם וחזרו להתקלח במים חמים!