בארגון שלכם, תוכנה לניהול בטיחות יכולה לעזור לכם בצורה יוצאת דופן, במעקב אחרי הבדיקות השונות שיש לבצע. למה הכוונה? כפי שאתם יודעים, בלי שום קשר אל תוכנה לבטיחות, יש צורך לבצע מפעם לפעם בדיקות תקופתיות בארגון בתחום הבטיחות. הבדיקות התקופתיות הללו הן קריטיות, כי הן מוודאות שהסביבה הארגונית שלכם היא בטוחה. תוכנה לבטיחות יכולה לעזור לכם במעקב אחר כל הבדיקות הללו באשר הן - בדיקות כיבוי אש, בדיקות ארון חשמל, בדיקות למכשירים השונים וכיו'ב.
תוכנה לבטיחות שולחת הודעות
איך זה בעצם עובד? תוכנה לבטיחות מתחברת למעשה למסד הנתונים של החברה שלכם. במסד הנתונים, אתם מגדירים עבור תוכנה לניהול בטיחות מהן הבדיקות התקופתיות אותן יש לבצע. התאריכים נשמרים בתוך תוכנה לבטיחות, וכאשר המועד מתקרב, תוכנה לבטיחות מתריעה עבורכם, כי יש לבצע את הבדיקה הספציפית. כמובן שתוכנה לבטיחות לא תחכה עד הרגע האחרון כדי לתת לכם את ההודעה המתאימה. עוד לפי הבדיקה תקבלו הודעה שהועד הבדיקה מתקרב, ויש להזמין בודק. כמובן שברגע שהבודק הגיע, תוכלו לסמן שהבדיקה התבצעה. לא רק זאת - תוכלו להזין אל תוך תוכנה לבטיחות את תוצאות הבדיקה - האם היא עברה, לא עברה, מה היו ההערות, האם יש הוראות שיש לבצע וכיו'ב.
לתת הוראות דרך תוכנה לניהול בטיחות
הבודק המוסמך הגיע ונתן הוראות לביצוע? גם כאן, תוכנה לבטיחות יכולה לעזור לכם במעקב אחר מילוי ההוראות הללו. אתם מזינים לתוך תוכנה לניהול בטיחות את ההוראות שיש לבצע, וההודעות המתאימות נשלחות לאנשים בארגון, אשר צריכים לבצע אותן. תוכנה לבטיחות תעזור לכם כמובן לפקח אחר מילוי ההוראות, ואתם תוכלו להזין האם הן בוצעו כמו שצריך. כך תוכנה לבטיחות מעבירה את כל המידע אל תוך המחשב, בעבודה פשוטה ונוחה.