מאז המצאת האינטרנט התרבו האתרים המיוצגים ברשת, לא תמצאו כמעט חברות או עסקים שאינם מחזיקים אתר אינטרנט או לפחות מפרסמים עצמם דרכו.
מונח חדש שנכנס לעברית בהקשר זה, בראשית המאה ה21 הוא פרזנטורים לאתרים.
מה הם פרזנטורים לאתרים
פרזנטורים לאתרים הם דמות כלשהי (לפעמים מפורסמת) אשר הופכת את האתר לחי, דינאמי, מעניין וידידותי יותר. יותר אנשים אשר יבקרו באתר המלווה בדמות של פרזנטור יהפכו ממבקרים ללקוחות ואפילו לחלק מרשימת התפוצה שלך.
קיומו של פרזנטור מאריך את משך שהיית הגולש באתר שלך, ובכך עוזר לו למצוא את מבוקשו, בנוסף מגדיל את הסיכוי שהוא יהפוך ללקוח.
פרזנטור נותן תחושה שהלקוח אינו מדבר עם מחשב אלא עם אדם העומד מולו. בנוסף הפרזנטור יכול לעזור לכוון את המבקרים באתר והלקוחות אל המוצר המבוקש להם ביותר מהירות ויעילות.
הגולשים באתר יוכלו לפעול לאחר שקיבלו הוראות ברורות יותר לגבי אופן פעולת האתר והמוצר.
איך בוחרים פרזנטורים לאתרים
פרזנטורים לאתרים צריכים לבטא מסר מסוים שאותו המפרסם רוצה להעביר, חשוב להתאים את דמות הפרזנטור למוצר ולאוכלוסיה אליה רוצה המפרסם לפנות. לדוגמא אם נרצה לפרסם מוצר המיועד לתינוקות, ניקח דמות אימהית המדברת אל לבם של ההורים. לעומת זאת מוצר המיועד לבני נוער נייצג על ידי בן הגיל. חשוב גם שהשפה בה משתמש הפרזנטור תתאים לקהל היעד ותדבר אליו.
איך נמצא פרזנטורים לאתרים
חברת SPS היא חברת הפקות בעלת אולפני טלוויזיה ואולפני הקלטות אשר תשמח לעזור לכם להנגיש את אתר האינטרנט שלכם בצורה הטובה ביותר על ידי פרזנטורים לאתרים.
דבר ראשון נאפיין את האתר שלכם והמוצרים אשר הוא מפרסם, נבדוק מיהו קהל היעד ומה מדבר אליו. אחרי האפיון צוות הקריאטיב שלנו יכתוב עבורכם תסריט מתאים שיעביר את המסר. נבחר יחד אתכם את הפרזנטור המתאים ונצלם את כל הקטעים שתרצו באולפן הכרומקי המקצועי והמצויד שלנו. את הקטעים המצולמים נערוך לפי בחירתכם והעצות של צוות המומחים שלנו. בסופו של התהליך אשפי האינטרנט שלנו יטמיעו את הפרזנטורים בתוך האתר שלכם.