חדר הכניסה ואיזור ההמתנה של הלקוחות בבית העסק הוא המבוא והפנים הראשונות של העסק אשר הלקוח פוגש. לרושם הראשוני שנוצר אצל הלקוח יש חשיבות מיוחדת כאשר מדובר בבית עסק. מלבד זאת, על הריהוט לענות לצורך פונקציונאלי.
חווית הלקוח בעסק מתחילה בהמתנה. שירות אדיב ומקצועי, ככל שיהיה, לא תמיד יוכל לכפר על רושם ראשוני לא טוב. ריהוט משרדי צריך להיות כזה הנותן מענה לכל הצרכים האלה.
רושם ראשוני והחזות של העסק
נראה כי אין צורך להכביר מלים על הצורך והחשיבות של רושם ראשוני בעסקים השונים. רושם ראשוני – בעסקים כמו בחיים הפרטיים – הוא רושם אשר קשה מאוד לתקן. ממש כמו שבפגישה עם כל אדם, הדיעה שלנו לגבי אותו אדם מתגבשת ממש בשניות הראשונות של ההיכרות שלנו איתו, כך גם בפגישה של לקוח עם עסק. רושם ראשוני מוטעה אצל לקוח יכול להוביל לפגיעה משמעותית בעסקה המתרקמת. לכן, חשוב כי כל שלב במערך חווית לקוח עם העסק המסוים יהיה מתוכנן ויעמוד בסטנדרטים, שאתם מאמינים כי הלקוחות שלכם ראויים להם.
פעם אנחנו הלקוחות ופעם אנחנו העסק
בבחירת ריהוט משרדי ובפרט כורסאות המתנה ואירוח, חשוב לזכור כי גם אם כעת אנחנו בעלי עסק, אנחנו בו זמנית גם לקוחות של אחרים. הסטנדרט של כורסאות המתנה ואירוח נקבע על ידי כלל העסקים. כאשר אנחנו באים לעצב את חווית הלקוח בעסק שלנו, עלינו לחשוב כיצד היינו רוצים שעסק ינהג בנו. מובן, כי צריך לאזן בין אינטרסים שונים של בית העסק מול אינטרסים אחרים, אולם בסופו של דבר אנחנו יודעים כיצד היינו רוצים שינהגו בנו.
בחירת כורסאות המתנה ואירוח מתאימות, היא ההתחלה של חווית הלקוח. לאחר מכן, חשוב להביא גם פרמטרים נוספים של חווית הלקוח, כגון עיצוב החדר כולו, הצבת מתקני מים או קפה ככל שהדבר ראוי בעיניכם וכו' – עד לשלב בו הלקוח מתארח אצל אחד מנציגי השירות של העסק ולוקח את המושכות על המשך היחס הראוי ללקוח.
גם בעבור נותני השירות וכלל העובדים בעסק, רצוי להביא בחשבון את סוג הריהוט שבו משתמשים בחדרים שלהם. ריהוט משרדי צריך להיות קודם כל פונקציונאלי. כיסאות שאינם נוחים לעובדים פוגעים ביכולתם לעבוד ביעילות. ריהוט משרדי שאיננו מתאים למשימות המוטלות על העובדים אשר ברשותם הם מצויים, או שאינם עמידים דיים, לא משרתים את המטרה לשמם הוצבו. על העסק להציב ריהוט משרדי מתאים אשר ישרת את העסק על פי צרכי העסק.
חנות ריהוט משרדי או מעצב?
משרדים רבים פונים אל מעצבים על מנת שאלה ייעצבו עבורם את המשרד. המדובר בהוצאה כספית כבדה ביותר, אשר במקרים מסוימים היא בהחלט מוצדקת. אולם, בעבור רוב המקרים, דווקא המראה השמרני של ריהוט משרדי יכול להיות יתרון. רכישת ריהוט משרדי דרך אחת מהחברות, אשר עוסקת בשיווק ריהוט משרדי יכולה לחסוך לעסק הוצאה גדולה, ועדיין להציע ריהוט שאיננו רק מתאים ופונקציונאלי אלא גם מהודר ויוקרתי.
באמצעות חיפוש קצר באינטרנט, תוכלו למצוא מספר חברות מובילות העוסקות בשיווק רהיטים ותגלו ריהוט משרדי מכל הסוגים, כורסאות המתנה ואירוח ועוד – אשר יכולים לעזור לכם ולמלא את התפקיד הדרוש בתוך בית העסק. החיפוש באמצעות האינטרנט מקל מאוד את סקר השוק, ויכול לאפשר לכם למצוא את הריהוט המשרדי הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור העסק שלכם או המשרד שלכם ללא מאמץ רב וגדול. נראה, כי הבחירה במעצב היא – לכל הפחות – לא בגדר חובה לעסק.